Pelancaran Lebih Pizza , Lebih Bola oleh Domino’s

by - Jumaat, Jun 20, 2014

 

Baru-baru ni , aku hadiri majlis pelancaran pengenalan koleksi saguhati terbaru dari Domino’s yang dikenali sebagai ‘ Popobe ’. Sebuah koleksi yang cukup menarik bagi aku , di Petaling Jaya.

Majlis tersebut dirasmikan oleh Mr.Ba U Shan-Ting , Presiden of Domino’s Pizza Malaysia and Singapore.

IMG_3992

Majlis tersebut juga diserikan dengan kehadiran penghuni Good Samaritan Home dan Rumah Anak Yatim Sg.Buaya , Kuala Langat .

IMG_4073

Antara acara yang dibuat pada hari tu ialah pengumuman dan penyampaian hadiah pada pemenang yang menyertai pertandingan Domino’s Kickoff yang dilakukan secara online.

Hadiahnya ? Pemenang mingguan akan dijemput hadiri parti tontonan bola sepak bersama 20 orang rakan mereka ! Dan juara pula , menerima hadiah percutian ditanggung sepenuhnya untuk 2 orang ke Brazil bernilai lebih RM34 ribu !!

Manakala tempat kedua dan ketiga , memenangi bekalan 12 piza besar percuma selama setahun ! Kesemua pemenang ni , mcm aku kata tadi .. boleh join parti Piala Dunia tu nanti anjuran Domino’s.

Rugi aku tak join ! Huhuh..

IMG_4110

Kemudian , pelancaran 3 beruang bola ni.. Yang digelar ‘ Popobe’.

IMG_4184

Camana nak dapatkan POPOBE ni ? Mudah jer .. Gi ke mana mana cawangan Domino’s Pizza dan sila beli hidangan di sana dan kemudian sila beli Popobe dengan harga RM7.80 sahaja ! Edisi terhad yer ! Bukan ada banyak tauuuu .. Cepat cepat , sebelum terlambat !

Bila dah beli , jangan lupa untuk berselfie macam aku ni .. Kan dah beruntung banyakkkk .. hehehe ..

Menang apa ? Haaa .. Bagi mereka yang berselfie bersama Popobe dan hashtag #bolabears.

Pelbagai hadiah menarik disediakan.. Dan untuk hari tersebut , Domino’s berbesar hati untuk buat pertandingan tersebut khas untuk rakan rakan media saja .. 3 hadiah menarik disediakan ..

IMG_4182

Dan aku berjaya memenangi tempat pertama ! Menang GoPro wooooo !! Gilaa laaa.. Aku sendiri tak percaya ! Dah lama idamkan GoPro ni .. Rezeki datang event ni !

 

Photo

Terima kasih Domino’s Pizza ! Serius , aku mmg suka Domino’s sejak pertama kali makan sbb dia nipis dan rotinya , sedap wooo ! Bukan bodek ok ! Tapi realiti.. Heeee …

You May Also Like

6 comments

  1. untunglaaaa dapat makan dominos...ha ha ha...

    BalasPadam
  2. boleh la nak dijadikan koleksi Popobe ni...limited edition tu...:D

    BalasPadam
  3. Nak popobe tu tapi malangnya kat tg.malim ni tak ada dominos. Huaaaaa. Sedihnya

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah mennag jugak akhirnyerrr ,..tahniah En Ben..

    BalasPadam
  5. tahniah, kemenangan berganda nampaknya...rezeki anak2

    BalasPadam
  6. betul. roti domino lebih best dri pizza :) huhuhu domino pilihan no 1 :)

    BalasPadam