Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 18 Jun 2014

Qhaliff semakin tergugat ?

 

Photo

Kerana Zahra Nur Iman ? Dia sendiri sayangkan adik dia.. Dia dah mula cium pipi adik dia bila diminta berbanding awal dulu..

Camana aku tau dia tergugat ? Dia punya manja semakin pelik .. hahaha.. Asyik nak melekat jer .. Aku nak naik bilik atas bersenam pon dia tak kasi. Suruh duduk dengan dia .. Huhu ..

Tak dinafikan kalau aku jadi dia pon , aku tergugat tapi ikutkan aku masih lebihkan dia berbanding Zahra yang mana lebih banyak habiskan masa dengan ibu dia.. Qhaliff , dok mengekor aku jer.. Aku nak dukung Zahra , Zahra asyik nak cari mak dia jer.. Nasib baik.. haha..

Yang pasti , Qhaliff dah tau dia ada adik sekarang ni.. Heee.. tapi aku dapat tangkap dia cuba nak ‘khianat’ adik dia ! Amboii… senyap senyap yer ! Tak leh biarkan dia ngan Zahra ni.. Bahaya.. Lom ada akal lagi..

Hurm..

4 komen :

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

dah biasa dimanja2 dulu... sekarang ada adik, harus tergugat... jadi goodboy ye dak Qhaliff... aunty love u :)

Maria Hasun berkata... [Reply to comment]

normal tu abg ben :)

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

InshaAllah Qhaliff akan cepat memahami keadaan...

Azhari Azmi berkata... [Reply to comment]

adeh.. dah mcm girl

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI