Selamat Hari Bapa , bapa bapa !

 

Hari ni , Hari Bapa sedunia.. Bukanlah bermakna hari ni saja untuk hargai ayah ayah kesayangan dan juga suami anda .. Hari hari mau hargai tetapi hari ni cumalah satu simbolik untuk disambut di seluruh dunia dan hargai mereka ..

Hurm… Sejak aku bergelar bapa , 2 tahun lepas .. aku sedar sangat betapa payah dan sukarnya nak jadi bapa ni ! Mencari rezeki untuk keluarga bagi memastikan keluarga tak perlu merempat mencari sesuap nasi ! Merayu untuk untuk terus hidup ! Itu semua tugas seorang bapa !

Namun , kehadiran isteri yang memahami serta bersimpati pada suaminya , bekerja untuk membantu meringankan tugas suami mereka. Itu jangan dilupakan sama sekali !

Seperkara yang aku belajar dari ayah aku .. bila nak membeli barang keperluan , dahulukan anak isteri .. barulah beli untuk kita , selepas buat simpanan !! Jangan membazir dan simpanlah untuk masa depan !

Hurm… Buat bapa bapa sekalian , selamat bertugas sehingga akhir hayat ! Keluarga kita adalah kurniaan Allah yang tidak terperi harganya. Semua ini adalah saham utk kita di akhirat nanti !

SELAMAT HARI BAPA ..

7 ulasan:

  1. Selamat hari bapa. Erti hari bapa yang sebenar adalah setelah dikurniakan pangkat "bapa".

    BalasPadam
  2. Selamat hari bapa jgak buat abg ben..n bapa2 sedunia

    BalasPadam
  3. selamat hari bapa en ben ..
    COMEL qHALIFF

    BalasPadam
  4. Selamat hari bapa.. like father like son.. hihi

    BalasPadam
  5. Selamat hari Bapa Ben Ashaari

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.