Selamat Hari Bapa , bapa bapa !

by - Ahad, Jun 15, 2014

 

Hari ni , Hari Bapa sedunia.. Bukanlah bermakna hari ni saja untuk hargai ayah ayah kesayangan dan juga suami anda .. Hari hari mau hargai tetapi hari ni cumalah satu simbolik untuk disambut di seluruh dunia dan hargai mereka ..

Hurm… Sejak aku bergelar bapa , 2 tahun lepas .. aku sedar sangat betapa payah dan sukarnya nak jadi bapa ni ! Mencari rezeki untuk keluarga bagi memastikan keluarga tak perlu merempat mencari sesuap nasi ! Merayu untuk untuk terus hidup ! Itu semua tugas seorang bapa !

Namun , kehadiran isteri yang memahami serta bersimpati pada suaminya , bekerja untuk membantu meringankan tugas suami mereka. Itu jangan dilupakan sama sekali !

Seperkara yang aku belajar dari ayah aku .. bila nak membeli barang keperluan , dahulukan anak isteri .. barulah beli untuk kita , selepas buat simpanan !! Jangan membazir dan simpanlah untuk masa depan !

Hurm… Buat bapa bapa sekalian , selamat bertugas sehingga akhir hayat ! Keluarga kita adalah kurniaan Allah yang tidak terperi harganya. Semua ini adalah saham utk kita di akhirat nanti !

SELAMAT HARI BAPA ..

You May Also Like

7 comments

  1. Selamat hari bapa. Erti hari bapa yang sebenar adalah setelah dikurniakan pangkat "bapa".

    BalasPadam
  2. Amboiii senyuman qhalif..

    BalasPadam
  3. Amboiii senyuman qhalif..

    BalasPadam
  4. Selamat hari bapa jgak buat abg ben..n bapa2 sedunia

    BalasPadam
  5. selamat hari bapa en ben ..
    COMEL qHALIFF

    BalasPadam
  6. Selamat hari bapa.. like father like son.. hihi

    BalasPadam