Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 8 Jun 2014

Selamat Pengantin Baru wahai blogger !

 

Dua orang sahabat baik yang juga penulis blog di dunia maya ni .. heee.. Dua dua sahabat baik aku ! Alhamdulillah.. Kebetulan nikah pada minggu yang sama. Plannya nak gi dua dua tapi sayangnya .. kudrat tak mengizinkan.. Dah tua dah ..

Yang aku mampu pergi , dekat dengan aku jer.. Founder Fuh.My, MK Syahir selamat bernikah dengan pasangannya semalam di Negeri Seremban .. aku dan beberapa orang rakan sempat pergi semalam ..

Photo: Selamat Pengantin Baru MK SYAHIR @ founder fuh.my

Alhamdulillah .. sebuah majlis yang meriah sangat ! Makanan pon sodap wooo …

Photo

Sempat jugak dua blogger ni berkaraoke .. Fatin Funtabella dan Razi.. Heeee… Padan eh ? InshaAllah giliran mereka lak pasni .. Lalalalala…

 

Dan seorang lagi sahabat , selamat diijabkabulkan sebentar tadi di Kuala Terengganu..  MaT Yie .. Blognya ? Dia suruh rahsiakan.. Hahahhaha.. Tapi popular blognya..

Sayangnya aku tak dapat pergi.. aku dah tak larat sangat nak bergerak jauh .. Huhuh.. Nak kena simpan tenaga skit untuk uruskan kerja kerja mencari rezeki aku.. Hurmm..

 

Apa pun.. tahniah buat rakan rakan yang telah pun selamat mendirikan rumahtangga. Semoga berkekalan hingga ke syurga dan dimurahkan rezeki..

Best kan nikah.. Macam .. er.. macam nak je lagi eh ? Takde la.. Cukuplah apa yang Allah beri sekarang. Tapi kalau dah jodoh.. lalalala…

5 komen :

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Tahniah Syahir ... tak dapat pergi jugak sebab kat sini pon bertembung majlis lgpon jauh jugak huhuhu ..Kat Kedah nanti la kot kalau berkesempatan ..Tahniah kepada kedua2 pasangan pengantin blogger ini..

farhana mohamad berkata... [Reply to comment]

Selamat pengantin baru syahir dan abe yie! Barakallahulakuma.

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

cantik & congrats too..! ;)

norizati shamsul bahrin berkata... [Reply to comment]

Laa... Dok tgk gambar hakimah dan mat yie ni dlm fb kawan zaman sekolah dulu. Isteri mat yie, adik kawan sekelas. Sekali buka blog en. Ben, keluar gambar yg sama. Hahaha... Dunia internet ni mmg kecil... Siapa sangka....

norizati shamsul bahrin berkata... [Reply to comment]

La... Baru kejap tgk gambar hakimah dan suami (mat yie) dlm fb kawan sekelas dulu. Isteri mat yie ni adik kawan saya. Sekali buka blog en. Ben terus keluar gambar yg sama. Rasa dejavu kejap. Hahaha... Kecil sgt dunia internet rupanya.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI