Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 16 Jun 2014

Terima kasih Saffiya dan TV9 !

 

Hari yang ditunggu , dah pun berlalu. Sokongan hangat dari rakan rakan membuatkan aku rasa terharu sangat ! Ada rakan sanggup downloadkan rakaman penuh dan berikan pada aku.. Ada juga kenangan .. heeee ..

Bagi aku , ini rakaman terbaik buat aku. Malah susun atur serta penerangan juga tidak mengelirukan ! Terima kasih Saffiya ! Terus terang , ini kali pertama aku menonton Saffiya ! Menarik kandungannya..

 

Mesti korang nak tau , apa reaksi Qhaliff bila tengok gambar dia dan aku di tv tadi ? Hahahahaha …

“ Baaa.. baaaa.. “ .

Berusaha dia panggil aku sambil panjat belakang badan aku  ! Dia nak terangkan pada aku , dia tak reti nak cakap.. Akhirnya .. Tahu apa dia buat ?

Dia tarik kerusi dan duduk depan tv sambil sengih ! Waaahhh .. baru aku perasan yang dia paham ! Dia paham yang dia sedang ke udara di kaca tv.. huhu …

Photo

Sayangnya… dah habiss ! Hahahahha .. Tak pe tak pe.. Daddy ada rakamannya ! Hehehehe .. Dah siap download untuk kenangan .. heeee..

Nak tengok ? Korang leh tengok kat TONTON atau tengok kat SINI. Bahagian aku , di minit ke 18.43 .. hehehee …

12 komen :

aniesa ahmad berkata... [Reply to comment]

Qhaliff buat mulut muncung >.<
Best eh qhaliff masuk tv ??? Hehe

Fazrol Amer berkata... [Reply to comment]

Aku tenok rakaman jaa.. terlepas.. he he..

Qhaliff dah seronok masuk tv dah..

Amalina Hussain berkata... [Reply to comment]

abang qhaliff masuk tv...yeayyy..

Solehah Shamsuddin berkata... [Reply to comment]

Qhaliff buat muncung itik. Comel sgt! :)

Solehah Shamsuddin berkata... [Reply to comment]

Qhaliff buat muncung itik. Comel sgt! :)

Solehah Shamsuddin berkata... [Reply to comment]

Qhaliff buat muncung itik. Comel sgt! :)

Mama Vogue berkata... [Reply to comment]

sempat tengok semalam..! yay..hahaha

Ahmad Zu Mal Md Rayi berkata... [Reply to comment]

Syok yer Qhaliff tengok gambar sendiri kat tv :)

Nurizan Ahmad berkata... [Reply to comment]

kecik-kecik dah masuk tv..untung lah qhaliff..

Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]

seronok die masuk tv. comel je. :)

PetakBunga berkata... [Reply to comment]

tgok jugak semlm.
ingt pesan kalau nk berhenti kerja tu..

Zila Erzil berkata... [Reply to comment]

tgk jgk abg ben dln saffiya tu...
heheheh sidai baju pon bole control macho la yea... hhihiih

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI