Terima kasih Saffiya dan TV9 !

 

Hari yang ditunggu , dah pun berlalu. Sokongan hangat dari rakan rakan membuatkan aku rasa terharu sangat ! Ada rakan sanggup downloadkan rakaman penuh dan berikan pada aku.. Ada juga kenangan .. heeee ..

Bagi aku , ini rakaman terbaik buat aku. Malah susun atur serta penerangan juga tidak mengelirukan ! Terima kasih Saffiya ! Terus terang , ini kali pertama aku menonton Saffiya ! Menarik kandungannya..

 

Mesti korang nak tau , apa reaksi Qhaliff bila tengok gambar dia dan aku di tv tadi ? Hahahahaha …

“ Baaa.. baaaa.. “ .

Berusaha dia panggil aku sambil panjat belakang badan aku  ! Dia nak terangkan pada aku , dia tak reti nak cakap.. Akhirnya .. Tahu apa dia buat ?

Dia tarik kerusi dan duduk depan tv sambil sengih ! Waaahhh .. baru aku perasan yang dia paham ! Dia paham yang dia sedang ke udara di kaca tv.. huhu …

Photo

Sayangnya… dah habiss ! Hahahahha .. Tak pe tak pe.. Daddy ada rakamannya ! Hehehehe .. Dah siap download untuk kenangan .. heeee..

Nak tengok ? Korang leh tengok kat TONTON atau tengok kat SINI. Bahagian aku , di minit ke 18.43 .. hehehee …

12 ulasan:

  1. Qhaliff buat mulut muncung >.<
    Best eh qhaliff masuk tv ??? Hehe

    BalasPadam
  2. Aku tenok rakaman jaa.. terlepas.. he he..

    Qhaliff dah seronok masuk tv dah..

    BalasPadam
  3. abang qhaliff masuk tv...yeayyy..

    BalasPadam
  4. Qhaliff buat muncung itik. Comel sgt! :)

    BalasPadam
  5. Qhaliff buat muncung itik. Comel sgt! :)

    BalasPadam
  6. Qhaliff buat muncung itik. Comel sgt! :)

    BalasPadam
  7. sempat tengok semalam..! yay..hahaha

    BalasPadam
  8. Syok yer Qhaliff tengok gambar sendiri kat tv :)

    BalasPadam
  9. kecik-kecik dah masuk tv..untung lah qhaliff..

    BalasPadam
  10. seronok die masuk tv. comel je. :)

    BalasPadam
  11. tgok jugak semlm.
    ingt pesan kalau nk berhenti kerja tu..

    BalasPadam
  12. tgk jgk abg ben dln saffiya tu...
    heheheh sidai baju pon bole control macho la yea... hhihiih

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009