What’s In Your Bag ?!!

by - Selasa, Jun 10, 2014

 
What's In Your Bag
 
Nak menang RM25 ribu ? Heeee.. Nak la kan ? Tak susah pon nak menang .. Cuma kena join What’s In Your Bag ?!! yang dianjurkan dianjurkan oleh klia2  di http://whatsinyourbag.my/en/ ni je ! Haaa ..
Selain dari RM25 ribu , sepanjang giveaway dibuat iaitu dari 9 Jun hingga23 Jun , seorang yang bertuah yang membeli satu barang di situ akan berpeluang menang RM5 ribu , setiap hari !! Haaaa… Setiap hari woooo ..
Apa yang kena buat  ialah login ke http://whatsinyourbag.my/en/. Kemudian pelayar anda akan keluar pop up yang memaklumkan yang anda berpeluang menang RM 5 ribu seterusnya tergolong dalam  kumpulan pengunjung yang bertuah untuk menangi hadiah RM25 ribu !!
image
image
Korang akan diberi budget sebanyak RM5 ribu ! Sila ‘pilih’ barang yang korang nak !! Di laman web utama , korang digalakkan untuk ‘bersiar-siar’ dan melihat tawaran jualan secara online.  Jika ada yg berkenan di hati , klik ‘add to cart’ sahaja ! Mudah !!
Setelah berpuashati membeli belah di situ , sila check out. Pastikan lengkap segalanya .. Jangan ada yang salah yer ! Selepas tu , korang automatik layak memenangi hadiah yang ditawarkan termasuklah cabutan bertuah yang bernilai RM25 ribu tersebut berserta barangan yang korang ‘beli’ di laman web tu pada hari pelancaran klia2 nanti !
Macam satu game laa… Korang kononnya ada RM5 ribu.. Masuk ke website tu kemudian ‘bei’ barang nak korang nak sangat beli ! Pastu checkout. Dan berdoa laaa agar korang menang ! Gitu je laa.. Senang je ponnn.. heee ..
Tu jeee .. Hanya mereka yang berusia 18 tahun ke atas je boleh sertai giveaway ni .. heee…. Tunggu apa lagi ? Jommmm cuba nasib !

Untuk sebarang maklumat lanjut , boleh lawati  http://whatsinyourbag.my/en/ .

FB Page : https://www.facebook.com/IndulgeMalaysiaAirports

Instagram : @indulgemyairports

Twitter - @indulge_my

You May Also Like

7 comments