Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 11 Julai 2014

Akhirnya , dia bebas !

 

Lega aku tengok dia.. Dapat berlari sepuas puashati dia ! Gi bermain di padang bolasepak tempat aku membesar ! Heeehee

Photo

Photo

Photo

Jatuh pon tak pe laa.. Asal dapat keluar dari rumah ! Harapan , balik rumah kang .. dia tidur awal .. Apakah dia akan tidur awal setelah puas bermain di rumah neneknya tadi ?

Tunggu dan lihat ! Kerja aku banyak dah tertunggak ! Esok awal pagi nak kena gi ‘kerja’ dah.. Hurm….

4 komen :

ArELeEz berkata... [Reply to comment]

b'main pun 1 bentuk p'belajaran utk qhalif. ;)

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

baru nampak kebebasan Qhaliff... ke aku tak alert sebelum ni..?? hakhak

Anasyg berkata... [Reply to comment]

kalau jatuh tu adat, biar dia bangun sendiri. :) belajar.

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

tu dia dah berlari..sebelum ni nengok gambar duk stroller je. gembiranya dia

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI