Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 4 Julai 2014

Anak ayah ..

 

Aku tidur jam 3 pagi selepas siapkan advertorial.. Tu pun tak abis gak sebab buntu .. takde idea .. Penat minda kot ..

Sahur tadi , wife kejut.. Masak makanan kegemaran aku sejak hari pertama puasa.. Telur dan kicap .. hehee.. Aku suka gitu .. Ringan.. Dan susu Nutri Goat Miracle 8.

Plan nak tidur jap lepas solat subuh hingga jam 8 pagi. Kul 10 , aku ada meeting ngan .. heee.. Tu isu lain..

Tapi dok terdengar Zahra merengek jer .. Aku tanya wife nape .. Dia dah gitu sejak jam 4 pagi lagi ! Lorrr.. Apasal tak kejut ? Hurmm.. Sakit kepala dah dia.. Sian ..

Aku amik , dukung dan duduk atas bola gym.. 5 minit .. Lena terus ! Huhuhuh…

Anak ayahkah ??

7 komen :

Khairulsyarafi Ruang Monolog berkata... [Reply to comment]

aloooo comeyyyy :)

Ms. Anne berkata... [Reply to comment]

comel zahra,,,

Shark Kay berkata... [Reply to comment]

heheh..
kcik2 dh tido atas bola gym nie.
ada pneman ler abah pasni.

GreenAppleKu.com berkata... [Reply to comment]

Anak ayah...nak ayah juga yang tidurkan...

noorliana zamri berkata... [Reply to comment]

muka macam abang ben...lebatnya rambut dia

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

Anak perempuan memang manjaaaaaaa dengan ayah...lalalalala zahra...!! muka takmo laa siyesss

ummi aqilah (LM) berkata... [Reply to comment]

Klu mak dia duk henjut kat bola gym pun mesti x sama mcm ayah buat . Hihi nk tgn ayah gak kot

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI