Anak ayah ..

 

Aku tidur jam 3 pagi selepas siapkan advertorial.. Tu pun tak abis gak sebab buntu .. takde idea .. Penat minda kot ..

Sahur tadi , wife kejut.. Masak makanan kegemaran aku sejak hari pertama puasa.. Telur dan kicap .. hehee.. Aku suka gitu .. Ringan.. Dan susu Nutri Goat Miracle 8.

Plan nak tidur jap lepas solat subuh hingga jam 8 pagi. Kul 10 , aku ada meeting ngan .. heee.. Tu isu lain..

Tapi dok terdengar Zahra merengek jer .. Aku tanya wife nape .. Dia dah gitu sejak jam 4 pagi lagi ! Lorrr.. Apasal tak kejut ? Hurmm.. Sakit kepala dah dia.. Sian ..

Aku amik , dukung dan duduk atas bola gym.. 5 minit .. Lena terus ! Huhuhuh…

Anak ayahkah ??

7 ulasan:

  1. heheh..
    kcik2 dh tido atas bola gym nie.
    ada pneman ler abah pasni.

    BalasPadam
  2. Anak ayah...nak ayah juga yang tidurkan...

    BalasPadam
  3. muka macam abang ben...lebatnya rambut dia

    BalasPadam
  4. Anak perempuan memang manjaaaaaaa dengan ayah...lalalalala zahra...!! muka takmo laa siyesss

    BalasPadam
  5. Klu mak dia duk henjut kat bola gym pun mesti x sama mcm ayah buat . Hihi nk tgn ayah gak kot

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009