‘ BATOOK ori ‘ untuk anak anda !

by - Rabu, Julai 09, 2014

 

Kelmarin , aku gi amik satu produk yang diberikan pada aku untuk direview ( pengiklan di blog aku ni ) . Sememangnya aku mencari produk ini untuk digantikan dengan minyak yuyi atau minyak cap kapak !

Menurutnya , dia sendiri menggunakan minyak Batook ori ini untuk ketika diserang asma dan Alhamdulillah , ianya amat berkesan sekali ! Dan dia telah menjadi agen jualan secara rasminya. Huhuh..

Apakah kelebihan minyak ini dan apakah boleh digunakan pada kanak kanak ?

Photo: Assalamualaikum.. Mudah cara pakai... Cuma sapu saja.. sapu saja... sapu saja...Tak perlu minum.. Batuk, selsema, sakit perut, senak perut,pening kepala, sakit urat, sendi, dan otot, PEDIH ULU HATI, perut kembung, dan gatal2 di Bulan puasa ni.. Tak perlu makan ubat. Cuma sapu saja di tempat yg perlu...Sesuai digunakan oleh baby dari peringkat umur 2 bulan sehingga warga tua.. TIDAK PERLU MAKAN, SAPU SAHAJA... ALLAH PEMYEMBUHNYA, KITA PERLU BERUSAHA!!!

Ok.. aku post di Facebook aku dan lihat apa kata rakan rakan yang pernah menggunakan minyak Batook ori ini ..

image

image

Tertarik aku bila membacanya. Aku bagitau wife .. dia kata dia dah sapu pon kat perut Zahra malam semalam.. Sapu dalam jumlah yang kecil jer .. Bukan banyak.. Gantikan minyak yuyi yang guna selama ni.. Hurm..

Menurutnya lagi , dia memerlukan agen di area Lembah Klang dan kawasan lain.. Minyak ni dah dikenali di kawasan utara.. Bagi yang berminat nak mengetahui dengan lebih lanjut , boleh baca di Pati Batook Ori atau hubungi terus Puan Fazillah di 0122973964 .

You May Also Like

5 comments

  1. saya dah cuba..untuk sesema n sakit sendi..memang terbaik...

    BalasPadam
  2. Wahhh lepas ni boleh sarankan abang ena guna minyak ni untuk anak anak dia.. terima kasih share abg ben

    BalasPadam
  3. t kasih atas info...baru ni tahu ada produk ini, nanti nak cuba

    BalasPadam
  4. sy beli dekat pasar malam.. xberani sapu dekat anak..lpas ni boleh la sapu..rasa yakin sikit bace yg ni =)

    BalasPadam