Ben , Qhaliff dann Zahra di Inspirasi Magazine !

 

Yer , majalah online. Kita support majalah online juga yang memberi inspirasi kepada pembaca pembaca di dunia maya .. Takkan asyik majalah top je kan.. Eh , Inspirasi Magazine top apa ?? Haaa…

Inspirasi Magazine

Sewaktu dihubungi oleh wartawan IM ni , aku .. terus terang rasa bersyukur la.. Bukan apa.. aku ni bukanlah model hijab atau model catwalk yang melayakkan muka aku dipacakkan dalam majalah tu atau mana mana majalah yang lain .. kan ? Jadi , seronok tu tetap ada la..

Setelah diberi soalan , maka aku pun jawablah dengan seikhlasnya..

Akhirnya , semalam .. terbitlah kisah aku bertiga di SINI .. Terima kasih INSPIRASI MAGAZINE atas peluang ini .. hehehe … Nanti bulan September , tunggu lak kemunculan aku di majalah PA & MA lak eh.. hehehe .. rezeki anak anak .. Sebab tu nak marah diorang pon , tak leh.. diorang ni punca rezeki aku ..

Hurm… nak besarkan anak anak ni bukanlah mudah.. Sangat mencabar.. Kalau sekecil ini pon kita dah terteka , bayangkan nanti bila mereka dah mampu berfikir dengan sendirinya ditambah dengan pengaruh luar ! Camana nak tangani mereka ?

Hurm…

6 ulasan:

  1. tahniah abg ben... murah rezeki!

    BalasPadam
  2. setipa cahaya mata bawak rezeki. alhamdulillah..

    BalasPadam
  3. glmaer dh qhaliff..jap lagi zara pun glamer

    BalasPadam
  4. Alhamdulillah..syukurlah..moga menjadi contoh juga pada yang lain..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009