Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 29 Julai 2014

Berhari raya bersama keluarga tercinta ..

 

Hurm.. Nampak biasa je kan ? Tajuk biasa .. Ceritanya pasti biasa .. Tapi sebenarnya inilah kenangan yang ada andai inilah Aidilfitri terakhir aku.. Mana tau , tahun depan … hurmm.. Ianya realiti yang perlu kita tahu.. dan terima !

Alhamdulillah .. Tamat sudah raya pertama. Ramai tak sabar menanti dan ianya telah pun berlalu pergi. Camana ? Seronok ? Hurmm… Aku ? Pastinya beraya bersama keluarga tercinta , membahagiakan aku. Tapi bila dengar berita dari mak aku mengenai ayah aku , aku jadi sayu.. Sian kat dia .. Hurmm..

Di sini , awal pagi.. Seperti umat Islam yang lain , solat sunat Aidilfitri pasti akan ditunaikan… tak kira la di masjid mahupun surau.. Janji kasi hadir ! Heee..

Selepas tu ? Apa lagi.. Kali ni , sesi bergambar jangan dilepaskan ! Ianya wajib ! Sebab kita tak tau apa jadi pada masa hadapan . Sekurangnya , kita dah ada kenangan untuk mereka andai kita pergi dulu .. Huhuh..

Photo

Terima kasih Hijrah Couture atas tajaan baju raya yang amat sesuai untuk keluarga aku.

Sayangnya , untuk raya pertama ni .. aku tak dapat gi mana mana lagi sebab ramai tetamu berpusu pusu datang ke rumah .. Qhaliff seronok laa.. Ramai kawan ..

Zahra ? Hurmm… dia dgn aktiviti dia la ..

Photo: Gua , tidur !!

Diikuti Qhaliff tidak lama kemudian.. Hahahaha ..

Photo

Tapi tak lama laaa.. Pakat sedar ramai ramai .. Dan aku kembali berpeluh ditambah dengan cuaca yang panas pelik.. Alhamdulillah , petang hujan lebat sangat.. Legaaaa ..

Photo

Esok , baru nak keluar beraya .. Huhuhuh…

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI