Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 18 Julai 2014

Biskut raya khas bernama ZAHRA

 

Amboiiii.. dua dua ada biskut raya nampak ! Qhaliff pon ada .. Zahra pon ada ! Semua tu khas dari Tok Tua diorang yang ada di Sedenak sana tuuu…

Photo

Biskut raya khas ini diberi nama ‘ Biskut Bunga ‘Zahra’ ‘ ! Tadaaaa …

rsz_biskut_bunga_zahra1

Suka la tuuuu !!

Photo

Aku tertunggu gak.. Bila biskut raya aku , si Mat Gebu ni nak buat ? Ohhhh.. lupa lak.. Ada .. hehehehe ..

Yang bawah ni , namanya … Biskut Bantal Qhaliff !

rsz_dsc_7176

Yang mak pak diorang punya .. Gabung sekali ! Kalau tak gabung , masakan nak dapat dua diatas kan ? Heeee ..

Benzila Love Cookies

Dan namanya .. BENZILA Love Cookies ! Ahaa.. mmg love cookies.. Terima kasih mat .. Nanti saya buatkan biskut  raya khas untuk mat .. Nama akan diberi Baulu Mat Gebu ! Haaaaa… Amacam ?

5 komen :

sYiRa LoKMaN berkata... [Reply to comment]

comel comel semuanyaaaaa

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... [Reply to comment]

wow!! Sedapnyaa biskut raya!!!

Sis Lin berkata... [Reply to comment]

Aku tunggu gak ni biskut nama aku ni...
Hahahaha...nak beranak laaaa...baru dapat nama biskut kann hahahahaha

yaya_flanella berkata... [Reply to comment]

Jangan kata kanak kanak,org tua tengok pun orang suka biskut comel gini. hihi

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Amboi..comel comel semuanya..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI