“ Daddy ke Ba ? “

 

Aku suruh dia panggil aku ‘daddy’ .. Tapi dia dok sebut ‘ Ba ‘ ! Huhu.. Apakah dah memang sah keturunan dari Penang ?

Huhuh.. Sebabnya , aku sendiri panggil ayah aku , ‘ Ba’ .. Sepupu sepupu aku di Penang pun panggil ayah mereka , ‘Ba’.. Dan ini sorang lagi ..

Photo

Hurmmm.. Ba pon Ba laaa .. Jangan ditambang Ngang dah …

14 ulasan:

  1. alahai... makin hensem dooo Qhaliff ni Bambeng....

    BalasPadam
  2. orang penang memang terkenal dengan panggilan BA hehe. Baru tau bro Ben asal Penang

    BalasPadam
  3. haha..terpulang pada Qaliff..ringan mulut dia kesitu..akk pun panggil ayah ba

    BalasPadam
  4. Ohhh pelik la pulak panggil ba sj. Sy biasa dgr org panggil baba

    BalasPadam
  5. huuhuhu..mmg sah org penang..

    BalasPadam
  6. haha. jangan di tambah ye qhaliff.

    BalasPadam
  7. hehehe..comelnya qhaliff yer...

    BalasPadam
  8. BA tu untuk ben ashaari..hehehe..

    BalasPadam
  9. hehehe.. macam tu gak masa anak sulung saya.. dia tak panggil 'ayah' tapi 'babah'..

    BalasPadam
  10. Hahahaha. Apa abg ben sampai ke Ba.. Ngang tu. hahaha. Baba baba. babah. babahhh. hehehe. comel Qhaliff!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009