Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 3 Julai 2014

“ Daddy ke Ba ? “

 

Aku suruh dia panggil aku ‘daddy’ .. Tapi dia dok sebut ‘ Ba ‘ ! Huhu.. Apakah dah memang sah keturunan dari Penang ?

Huhuh.. Sebabnya , aku sendiri panggil ayah aku , ‘ Ba’ .. Sepupu sepupu aku di Penang pun panggil ayah mereka , ‘Ba’.. Dan ini sorang lagi ..

Photo

Hurmmm.. Ba pon Ba laaa .. Jangan ditambang Ngang dah …

14 komen :

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

alahai... makin hensem dooo Qhaliff ni Bambeng....

aRz MoHa berkata... [Reply to comment]

orang penang memang terkenal dengan panggilan BA hehe. Baru tau bro Ben asal Penang

Kak T berkata... [Reply to comment]

haha..terpulang pada Qaliff..ringan mulut dia kesitu..akk pun panggil ayah ba

hijau zamrud berkata... [Reply to comment]

Ohhh pelik la pulak panggil ba sj. Sy biasa dgr org panggil baba

Z@i Z@mR33 berkata... [Reply to comment]

sah2 org Penang...hihihi

Joanna Yunus berkata... [Reply to comment]

heheheheh

Joanna Yunus berkata... [Reply to comment]

heheheheh

Jie Susanos berkata... [Reply to comment]

huuhuhu..mmg sah org penang..

Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]

haha. jangan di tambah ye qhaliff.

Azrin Rahim berkata... [Reply to comment]

hehehe..comelnya qhaliff yer...

Eyriqazz GTO berkata... [Reply to comment]

BA tu untuk ben ashaari..hehehe..

aizamia3 berkata... [Reply to comment]

hehehe.. macam tu gak masa anak sulung saya.. dia tak panggil 'ayah' tapi 'babah'..

rabiatul adawiyah berkata... [Reply to comment]

Hahahaha. Apa abg ben sampai ke Ba.. Ngang tu. hahaha. Baba baba. babah. babahhh. hehehe. comel Qhaliff!

nor nazliana berkata... [Reply to comment]

comelnyer muncung dia..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI