FELIXIA oh FELIXIA ..

by - Jumaat, Julai 04, 2014

 

Photo: Tahniah Felixia .. ( dia nak kekalkan nama lama dia )

Pedulikkan komen  mereka yg dah confirm ' ahli syurga'..

Pernah bekerja sekali je ngan dia.. Orangnya peramah dan tak sangka la dia kenal aku.. Hahahaha .. Ok ok .. Ni bukan isu utama.. Tu lain isu..

Alhamdulillah.. Dah jadi saudara seagama aku.. Tahniah ! Semoga Allah lindungi anda..

Ok.. Apa isunya ? Hurmm.. komentar komentar di fan page dia tuu ! Perghhh… Serius , mmg macam .. hurmmm.. Ada yang gembira.. Tu normal laa.. Ada yang mengeji ! Ada yang mengkritik !

Hurm.. Ok.. paham paham je la kan kenapa dia dikritik dan dikeji.. Macam macam tohmahan dilemparkan seolah mereka tu Tuhan ! Tau segala galanya laaa !

Yang lepas tu , lepas laa.. Apa yang patut kita buat ialah doakan dia agar terus berada dalam lindungan Allah.. Semoga terus mendalami Islam. Kita yang ISLAM sejak lahir pon lom tentu mcm dia haaa.. Contoh cam Dr.Ridzuan Tee ..

Pastu la kan.. Ada satu je aku nak tegur.. Mungkin dia dalam proses nak mengubahnya tapi sepatutnya la kan.. lama dah dia ubahnya.. Header di blognya tu .. Kalau rasa belum ada masa nak ubah atau tunggu siap , sebaiknya turunkan dulu laa.. Ke ubah dah ? Sat nak tengok .. Ok .confirm sehingga jam 3 pagi ( Jumaat , 4/7 ) lom  ubah lagi.. Harap dapat amik tindakan la yer ..

Selain dari tu .. apa jua yang anda buat , hanya anda dan Allah saja mengetahui. Tak yah la nak kalut dengan orang lain .. Kan kan ? Lantak diorang la .. Selagi mana kita tak buat salah dan dosa , kita abaikan je mereka .. Ok ? Heee.. Macam bagi nasihat kat anak lak .. huhu ..

You May Also Like

7 comments

  1. Saya pon suka kak Felixia dan harap yang gambar-gambar lama dia dideletekan. But still, bende tu amek masa. Banyak lagi yang kena delete gak. Dia baru masuk Islam, so I hope boleh bagi lagi banyak masalah untuk dia adjustkan diri dengan hidup baru. Apapun, doakan yang terbaik buat kak Felixia:)

    rasabagus.blogspot.com

    BalasPadam
  2. br semalam jenguk blog dia . suka setiap ayat yang dia coretkan . dan sependapat dgn aben bab header :)

    BalasPadam
  3. Tambah lagi sahabat baru kita.

    BalasPadam
  4. sekurang2nya dia beruntung dapat hidayah dari Allah.. haters dia tu terang2 dah memalukan diri sendiri dgn mengutuk dia.. semoga Flexia dilimpahi hidayah..

    BalasPadam
  5. dia jarang jugak entry kt blog.
    maybe sbb tu header x tukar,
    tunggu saja nnti.
    rasanyer harini tukar ler tue

    BalasPadam
  6. untung abang kita bleh jumpa saudara baru ni baguih2

    BalasPadam