Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 26 Julai 2014

Gym di Kok Lanas , Kelantan .

 

Heeee.. adik ipar ajak lepas stim di gym malam ni sambil mintak tunjuk ajar .. Aku leh ajar skit skit je la.. Apa yang aku tahu.. Bukanlah otai mana pun.. Huhu ..

Aku tak sangka lak makin banyak gym kat sini .. Baguslah ! Sekurangnya , ada tempat nak ‘melepak’ sambil keluarkan peluh .. Barang kat gym ni pon , leh tahan bagusnya.. Puas gak la layan tadi ..

Masuk berapa ? RM5 je .. Nun dekat ngan pasar Kok Lanas tu .. Bulan puasa ni , diorang tutup kul 3 pagi.. Heee..

 

 

Dan paling penting ! Mana mana gym mesti ada menda ni ! Kalau tak reti nak ikut , toksah gi gym la yer !

2 bulan tak gi gym.. huhu .. Ni nak gi kejap kejap je.. Kasi smart skit pakai baju melayu.. heee ..

1 komen :

Awangku Johan berkata... [Reply to comment]

perghhh abg sador kembali beraksi d pentas gym... horeyyyy !!!!

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI