Gym di Kok Lanas , Kelantan .

 

Heeee.. adik ipar ajak lepas stim di gym malam ni sambil mintak tunjuk ajar .. Aku leh ajar skit skit je la.. Apa yang aku tahu.. Bukanlah otai mana pun.. Huhu ..

Aku tak sangka lak makin banyak gym kat sini .. Baguslah ! Sekurangnya , ada tempat nak ‘melepak’ sambil keluarkan peluh .. Barang kat gym ni pon , leh tahan bagusnya.. Puas gak la layan tadi ..

Masuk berapa ? RM5 je .. Nun dekat ngan pasar Kok Lanas tu .. Bulan puasa ni , diorang tutup kul 3 pagi.. Heee..

 

 

Dan paling penting ! Mana mana gym mesti ada menda ni ! Kalau tak reti nak ikut , toksah gi gym la yer !

2 bulan tak gi gym.. huhu .. Ni nak gi kejap kejap je.. Kasi smart skit pakai baju melayu.. heee ..

1 ulasan:

  1. perghhh abg sador kembali beraksi d pentas gym... horeyyyy !!!!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.