HUNGRYGOWHERE untuk kaki makan !

by - Rabu, Julai 16, 2014

 

Tak tau nak berbuka di mana atau tak tau nak cari makan di tempat yang berhampiran dengan korang ? Hehehehe.. Macam macam ada tapi  kalau nak cari sesuatu yang disyorkan oleh mereka yang dah mencubanya , aku syorkan download aplikasi di telefon pintar anda ..HUNGRYGOWHERE !

Photo

Bayangkan jika aku berada di Kuantan .. Aku keseorangan dan tak tau nak makan kat mana yang sedap sedap ? Dengan adanya aplikasi ni .. aku tak perlu risau.. Gunakan saja ! Selesai masalah aku !

Pastinya korang tertanya kat mana nak download aplikasi HUNGRYGOWHERE ni kan ? Sebelum tu , jom layan dulu video yang menunjukkan kelebihan aplikasi ini..

Manakala untuk mendownload.. Untuk pengguna IOS , sila ke page: https://itunes.apple.com/sg/app/hungrygowhere-malaysia-your/id669043696?mt=8 

Dan bagi yang menggunakan Android , sila gunakan Google Play ..

Tak susah pon nak guna aplikasi HUNGRYGOWHERE ni .. Jika dah download , sila tengok bahagian AROUND ME ! Restoran atau rangkaian makanan yang menarik akan disyorkan pada anda !

Nak cari yang HALAL ? Jangan risau .. Guna je FILTER ! Selesai masalah !!

image

Bayangkan jika aku makan di satu restoran yang menarik.. aku boleh syorkan pada rakan aku yang juga menggunakan aplikasi ini juga ! Takkan susah nak cari kerana dah disertakan map lokasi tu ! Haaa .. Menarik kan ?

Bagi mereka yang gemar bertukar tukar selera setiap hari , HUNGRYGOWHERE ni amat sesuai sekali berada dalam telefon pintar mereka !

 

Ok .. Antara restoran yang tersenarai di dalam aplikasi HUNGRYGOWHERE ni ialah TALENTLOUNGE ..

TALENTLOUNGE yang terletak di PJ Trade Centre , Petaling Jaya ini adalah salah satu restoran pilihan yang menarik untuk berbuka puasa di bulan Ramadhan ni ,  Sangat mudah nak jumpa tempat ni apatah lagi jika menggunakan aplikasi gps  Waze. Nak parking pon mudah . Selesa dan mendamaikan. Heee..

Manakala bahagian dalamannya , sangatlah santai bagi aku.. Takde formal sangat tapi bersih ! Tu penting bagi aku kalau nak gi makan ni.. hehehe .. Kebersihan adalah penting !

Kehadiran aku di sana adalah untuk sempena Pelancaran Buffet Ramadhan di TalentLounge ini sendiri. Dan kemudian ada contoh hidangan yang akan disajikan di bulan Ramadhan untuk menu berbuka puasa.

Photo: Buffet di Talent Lounge , Damansara .. 

#hgw_my

Yup ! Sedap ! Aku suka nasi dia .. Sedap !! Nak tambah lagi , tapi segann .. hehehe. Nanti kalau free , leh la ajak famili datang berbuka kat sini.

Dengan adanya aplikasi HUNGRYGOWHERE ni , amatlah mudah nak cari makanan di mana saja kita berada ! Download dan login ! Pastu .. haaa.. Pasti teruja nak rasa segalanya yang disyorkan di dalam tu.. heee ..

Pakej  berbuka yang  menarik sedang menanti anda di TALENTLOUNGE !

Photo: Hi, 
Greetings from Talent Lounge!

This Ramadhan season, Talent Lounge will be having a special Iftar/Break-fast promotion throughout the month. We are delighted to offer our customers special weekday set meals and weekend buffet serving local, western and Mediterranean cuisine.

The set meal promotion runs from Mondays to Thursdays while the buffet promotion runs on Fridays and Saturdays, 6 pm to 9 pm, respectively.

Our must try set meal consists of starter, main, dessert and drink priced at Rm20++ (Adult) and RM10++ (kids 8-12 years). The buffet promotion is inclusive of starters, 4 mains, 2 desserts and drinks priced at RM45++ (Adult) and RM23++ (kids 8-12 years).
We are located at the ground floor, Block A Menara Mustapha Kamal PJ Trade Centre, Damansara Perdana PJ. Prayer facilities are provided at the surau one floor up. There is also ample and easy accessible parking space at basement 3.  

Group bookings are available. Please call 03-77222952/016-4113104 (Azlan) for inquiries and reservations. Kindly refer to the attached  flyer for details. 
Hope we will have the pleasure of serving you at Talent Lounge. Till then!

Thank you and best regards.

Untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai TALENTLOUNGE sila ke Fan Page mereka di :https://www.facebook.com/mytalentlounge

Ok , buat rakan rakan yang sukakan contest , HUNGRYGOWHERE ada contest untuk anda semua ! Hadiahnya ? Dining Vouchers  dan Raya Hampers (bernilai hampir RM625 ). Caranya ? Sila klik SINI ..

Pastikan anda sudah download aplikasi ini kerana pastinya ia akan memudahkan anda nanti ! Senang mau cari makan maaa !! Heeee…

You May Also Like

2 comments

  1. Eh eh. Mcm best je. Heee. Nk donlod skrg. ;)

    BalasPadam
  2. Nak download sekarang.. senang nanti bila travel.. Aaaauuumnmmmm

    BalasPadam