Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 24 Julai 2014

Jika si kecil kembung perut !

 

Zahra kembung perut … Dulu wife sapukan dengan minyak yuyi.. Sekarang , tak dah .. Guna ubat Batook Ori ni jer .. InshaAllah ..

Ramai dah kawan kawan di FB aku ni guna.. Katanya positif.. Dan mencarik lagi kat mana jual !

Sekarang ni.. mudah dah ! Ada agen sekitar korang ! Kalau takde , korang leh jadi agen.. hehehehe .. Nak tau dengan lebih lanjut , sila ke Pati Batook Ori.

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI