‘ Jual organ ‘ tidak berasas ?

 

Dinafikan ! Tapi mengapa cerita begini tersebar luas ? Satu demi satu kes penculikan berlaku dan disebarkan di media sosial .. Hurmm… benarkah ianya cuma cerita dongeng yang sengaja disebarkan ?

image

Hurmmm … Kalaulah ianya cerita palsu , harap pihak berwajib silalah buat siasatan  dan tangkap la dalang yang cerita palsu ni .. Haaa.. Buktikan yang ianya cerita palsu.

Bukan apa.. Sekarang ni nak lepas anak depan rumah .. malah dalam halaman rumah sendiri pon tak brani dah ! Takkan nak keluar jenjalan depan rumah sambil pegang kayu besbol atau parang kot ? Yelah , nak usung pistol .. takde kan ? Kita bukan anak VVVIP leh upah bodyguard bersenjata api ..

Hurm.. Nak tidur dalam rumah sendiri pon dah takut sekarang ni !

3 ulasan:

  1. Tidak kisah lah ianya berita betul atau pun tak, kita sebagai ibubapa kena sentiasa mengawasi anak-anak bila berada di tempat public. Kalau takde masa nak pantau, jangan bagi anak bermain diluar rumah.

    BalasPadam
  2. minta maaf...tak kan la nak buktikan betul palsu pun kerja pihak berkuasa.
    tapi walaupun betul atau palsu sekalipun, kita tetap jgk kena berjaga-jaga. mencegah lebih baik dari mengubati.

    BalasPadam
  3. Itu la..nak keluar dgn ank pon was-was

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009