Kredit Celcom anda dipotong tanpa izin ?

 

Perghh.. Kalau 5 sen aku berkira , ni kan pula berhengget hengget !! Ingat senang ke nak dapatkan duit ? Dah la zaman ni , dapat duit ..kita secara tak disedari gi salur kat Israel tu haaa ! Hee.. Tu isu lain.

Ini kes yang baru aku dapat tadi.. Geram pulak aku tengok jumlah yang dia nak amik tuuu.. Kalau orang tak perasan , mmg selamat jalan romeo la setiap bulan ..

Photo: Ni pon satu lg perangai zionis.. Main suka sukaaa jeer .. Pelik aihhh..

Aku pun tak tau apa menda ni ? VC9 ?? Apa kemenda ni ??? Iskh iskh iskhh…

Dan rakan dunia maya aku whatsapp bagitau cara nak tutup semua masalah duniawi ni …

Yeessss !! Settle masalah aku .. Tapi boleh pulak dia offer lagi ? Kalau nak reactive !!  Mana bisaaaa .. Gila la aku kan ?

Terus hang sistem dia ! Haaaa… Hahaha.. Takde la hang.. Cuma pening jap je.. Hahahaha .. Adehh.. macam macam ..

3 ulasan:

  1. aplikasi yang tidak dipesan itu datangnya dari aplikasi yg dimuat turun dari pelbagai pembekal aplikasi online, nak berhentikan memang susah, kena online dan batalkan dalam akaun, ada pengalaman terkena sampai RM120

    BalasPadam
  2. haha yg part balas 11911 tu lawak. haha

    BalasPadam
  3. Selamat menyambut hari raya aidilfitri bro. Maaf zahir & batin... ^_^

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.