MAN vs WOMAN : Spritzer + Fibre Contest !

by - Isnin, Julai 07, 2014

 

Lelaki dan Perempuan , punya karenah tersendiri ! Keunikan ini menjadikan perhubungan itu samada berkekalan atau setengah jalan !

 

Fibre_26-5-2014

SPRITZER + FIBRE telah mengadakan contest MAN vs WOMAN yang mana bertujuan mencari perbezaan sikap dan pemikiran terutama bila gi melancong.. Haaaa .. Apakah hadiahnya  ?

Hadiah utama - 3x iPad mini 
Hadiah kedua  - 5x Olympus Tough Camera Series 
Hadiah ketiga  - 10 luggage bag

Menarik ? Heeee …

Ok .. Camana nak join ? Memula , sila tonton video  ni terlebih dahulu kerana jawapannya ada di dalam tuuuu ..

Dah tonton video tu ? Nak kena buat lagi ek ? Haaa.. Susah ke ?? Tak laa .. Mudah jer .. Sila klik LIKE Fan Page SPRITZER + FIBRE ini dahulu . Kenapa ? Bukan sbb nak kumpul juta juta LIKE ..Tapi sebab nak kena guna app di dalam fan page ni haaa … Klik  Spritzer+Fibre FB app ni lak !

Untuk menjawab soalan yang diberikan , korang kena key in dulu serial number yang mana hanya boleh didapati pada botol Spritzer + Fibre yang dikeluarkan April 2014 ke atas..

Soalan akan dikeluarkan setiap minggu bermula 1st June 2014 , selama 6 minggu ! Bererti akan tamat pada - 13th July 2014 ! Pastikan tidak terlepas setiap soalan kerana setiap soalan akan dapat point !

Apa jadi jika terlepas soalan ? Boleh kembali mencari soalan yang lepas tapi ! Tapi markahnya sedikit berbanding jika kita menjawab pada tepat masanya !

SpritzerFibre_CoverPhoto

You May Also Like

3 comments

  1. abg ben.. videonya x leh bukak arr..
    This video has been removed because its content violated YouTube's katanya...

    BalasPadam
  2. Hmm macam aku tak leh nak minum je ni.

    BalasPadam
  3. menarik peraduan ni...boleh cuba nasib

    BalasPadam