Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 27 Julai 2014

Sahur terakhir ..

 

InshaAllah .. esok raya .. Dan sahur terakhir untuk puasa kali ni , ketupat sotong. Mak mertua aku buat.. Hehehe.. Ada banyak.. Aku makan dalam 4 gitu.. heeee .. Bukan selalu dapat makan ..

Apa yang sedap ? Hurm.. aku mmg suka sotong gini .. Kalau ada sambal sotong ni dengan nasi panas .. confirm tersadar kat sofa punya la pastu.. huhu ..

Ketupat sotong ni , isinya pulut.. Pastu kuah hitam tu kasi menambahkan lagi kesedapannya.. heehehe ..

Setakat ni , aku cuma jumpa ketupat sotong ni kat Kelantan.. Tak pasti la kat tempat lain.. Heeee .. Ada gak eh ? Apa nama ?

1 komen :

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

tak salah saya makanan ni dipanggil sira sotong, bagi saya memang tak boleh makan sebab manis campur hanyir....tapi yang suka tu memang habis licin...selera masing2 tak sama

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI