Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 21 Julai 2014

Salah daddy ?

 

Hurmm… Perancangannya , nak ada di Alamanda sebelum ramai orang mai ! Maka kul 10 atau paling lewat pon kul 11 pagi mesti ada dah kat Alamanda ..

Sayangnya , tunggu Qhaliff bangun .. lewat laaa dia ( walhal yang lambat ? Heee ) .. Dan kul 11 lebih baru ada di Alamanda.. Kul 12 tengahari , pasti ramai keluar lunch.. Gi shopping la tuuu.. heee..

Guna dua stroller hari ni.. Sorang satu ! Aku usung Qhaliff dan wife usung Zahra . Sayangnyaaa .. sayangnyaaa .. Qhaliff nak duduk kejap je.. Selebihnya , dia nak merayau dengan kedua kakinya !

Nak tak nak , aku kena rasuah dia supayan duduk dalam stroller dia tu , diam diam dan ibunya dapat shopping dengan tenang !

Gi masuk tempat feveret aku.. Bukan dia tau.. Aku ! Hahahaha… Cari mainan yang sesuai dengan dia ..

Dan jumpa la satu.. Walhal menda ni ada dah kat rumah .. Rosak ! Ok la , dari aku beli yang ngarut ngarut.. baik beli yang dia leh gunakan jari jemari dia.. iaitu menulis atau melukis !

Harga ? Dekat RM60 gitu haaaa… Dan dia berjaya aku tenangkan untuk …. 10 minit jer ! Pastu dia tamo main dah ! Nak keluar dari stroller dia .. Dia nak lari dan berharap aku gi kejar dia .. Huh !

3 komen :

sYiRa LoKMaN berkata... [Reply to comment]

npe la pipi tu gebu sgt..geram

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

rambut abu bakar ellah ! hahaha

aRz MoHa berkata... [Reply to comment]

Anak-anak yang baru pandai bejalan memang begini rasanya. minat berjalan lagi dari duduk atas stroller. Bila keletihan baru nak duduk sambil mintak susu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI