Sampul Raya Khas SANTAI BEN ASHAARI

 

Terima kasih AzwanSatar ( Instagram ) atas hadiah ni ..  Hehehe.. Cun eh ?

Ramai nak ni .. Aku sendiri cuma ada satu paket ni je haaa… Kalau nak gak , kena beraya ngan aku nanti la.. Hahahaha .. Nak ? Jom beraya di Kelantan eh ?

Harga ? Aku tak sure berapa .. Leh tanya kawan tu .. Katanya , tempahan di luar jangkaan.. Yang ni pun dia sempat booking khas untuk aku.. Heeee..

Sayang jugak nak bagi kat orang kan ? Kasi yang lain je la eh .. heee.

7 ulasan:

  1. wah. cantik la abg ben :)

    lama tak jejak sini. Selamat berpuasa & selamat hari raya in advance :)

    BalasPadam
  2. Smart la abg ben... nak gak sampul raya utk LeYa Blog..hehe..

    BalasPadam
  3. cantik..mgikut tema blog abg ben hehee :)

    BalasPadam
  4. smart design dan warnanya.
    meh bagi alamat kat kelantan nak g beraya dgn qhaliff *eh*

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI