Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 31 Julai 2014

Seluar Levi’s Qhaliff ..

 

Hurm… Ternampak seluar ni kat satu butik di Alamanda sewaktu gi membeli belah persediaan hari raya tempoh hari.. Harga dia dalam RM69 jer 

Tiruan ? Aku tak rasa la tiruan .. Kain dia lembut dan sedap jer bila pegang.. Kalau tiruan , mesti keras .. Ni Qhaliff pakai , takde pulak nampak dia tak selesa.. Siap berlari sana sini dengan gembiranya lagi ! Hahaaha ..

Silap beli sehelai je ari tu .. Balik Putrajaya ni , kena gi beli barang sehelai dua lagi .. Huhuhuh …

0 komen :

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI