Seluar Levi’s Qhaliff ..

 

Hurm… Ternampak seluar ni kat satu butik di Alamanda sewaktu gi membeli belah persediaan hari raya tempoh hari.. Harga dia dalam RM69 jer 

Tiruan ? Aku tak rasa la tiruan .. Kain dia lembut dan sedap jer bila pegang.. Kalau tiruan , mesti keras .. Ni Qhaliff pakai , takde pulak nampak dia tak selesa.. Siap berlari sana sini dengan gembiranya lagi ! Hahaaha ..

Silap beli sehelai je ari tu .. Balik Putrajaya ni , kena gi beli barang sehelai dua lagi .. Huhuhuh …

Tiada ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.