Suka spagetti !

 

Nasi ? Tamo dah dia sekarang ni ! Pening wife .. Kelmarin , dia buat spagetti untuk aku berbuka. Saja kasi Qhaliff gak dalam jumlah yang sedikit..

Pergh.. nak pulak dia makan ! Nak makan sendiri haaa … Pastu dia suka yang panjang panjang tu… Letak kat hujung bibir dia pastu , sedut tarik ! Hahahahah .. Bermuncung muncung laaa haaa..

image

Hurm.. budak ni , sampai satu tahap .. mmg dia akan bosan dengan makanan dia.. Maka sila pelbagaikan .. Nak sebut nak makan apa , tak reti sangat .. Dok main ‘ tuuu.. tuuu’ jer .. Hahahaha .. Jawabnya , makan apa yang ada je ler !

5 ulasan:

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.