Dapur Tanpa Sempadan...

Ahad, 6 Julai 2014

Suka spagetti !

 

Nasi ? Tamo dah dia sekarang ni ! Pening wife .. Kelmarin , dia buat spagetti untuk aku berbuka. Saja kasi Qhaliff gak dalam jumlah yang sedikit..

Pergh.. nak pulak dia makan ! Nak makan sendiri haaa … Pastu dia suka yang panjang panjang tu… Letak kat hujung bibir dia pastu , sedut tarik ! Hahahahah .. Bermuncung muncung laaa haaa..

image

Hurm.. budak ni , sampai satu tahap .. mmg dia akan bosan dengan makanan dia.. Maka sila pelbagaikan .. Nak sebut nak makan apa , tak reti sangat .. Dok main ‘ tuuu.. tuuu’ jer .. Hahahaha .. Jawabnya , makan apa yang ada je ler !

5 komen :

Azhari Azmi berkata... [Reply to comment]

mcm kurus je

Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]

amboii muncung tu. hahaha

Izzah Othman berkata... [Reply to comment]

saya pun suka spaghetti juga :D

husna zahidi berkata... [Reply to comment]

adoyy qhaliff..tajamnya muncung awak..hahaha..

reen shazarina berkata... [Reply to comment]

budak2 memang suka sangat makan spageti..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI