Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 18 Julai 2014

Terharu di PICC ..

 

Sekali lagi rakan blogger KBBA ( Kelab Blogger Ben Ashaari ) dan ramai lagi rakan blogger dijemput ke majlis berbuka puasa di PICC , Putrajaya. Terima kasih atas jemputan dan pastinya , kitorang semua amat gembira disamping makanan makanan yang amat menyelerakan ..

Tapi yang paling membuatkan aku seronok adalah layanan dari PR majlis tersebut dan juga Chef Chef yang menyediakan hidangan berbuka tu.. Mereka sangatlah rendah diri terutama Cik Kumari yang senantiasa sibuk ke hulu ke hilir bagi memastikan para jemputan selesa dan gembira.

Ini kali kedua aku berjumpa dgn Cik Kumari. Wife sendiri amat selesa dengan dia. Sebenarnya , aku mmg liat nak gi buffet Ramadhan ni tapi disebabkan ‘Cik Kumari’ sendiri yang menjemput dan membenarkan aku membawa ahli keluarga aku , maka aku hadirkan diri walaupun berat hati.. Aku tak suka sangat makan buffet ni.. Terlalu banyak makanan ..  tak tau nak makan apa ! Hahahaha …

Layanan yang diberikan membuatkan rakan rakan blogger berjanji akan kembali lagi sekiranya ada jemputan untuk review sebarang event mereka..

Terima kasih PICC ! Terima kasih team #KELABBLOGGERBENASHAARI !

5 komen :

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

zahra, toksah layan pakcik tu, he he he... dia ngorat acah2 jer tu...

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... [Reply to comment]

Wahh bestnyaa korang! Happy face masing2.. Alhamdulillah... Ena pun turut happy melihatnya

Syed Alwi berkata... [Reply to comment]

Hahaha... ade jugak gambar awi..walaupunnn... hahahaha

Yan Ty berkata... [Reply to comment]

bestnya , xdapat join semalam atas sebab kesihatan =(

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Zahra pon ikut join jugak hehehe..seronoknyerr,.Qhalif masih nk dukung ..malu la abg long msin dukung2 lg ,.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI