Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 5 Julai 2014

Tewas akhirnya !

 

Dua dua bangun sekitar jam 11 malam .. Aku ada banyak keje nak buat.. Wife dah mula kepenatan .. Penat seharian membanting tulang di rumah.. Heeee..

Akhirnya dia serahkan pada aku , dua dua untuk aku tidurkan ! Qhaliff , kasi tengok layan Alif Ba Ta dia tu.. dan Zahra ? Kena dodoi cam biasa .. Tapi sebelum tu , aku letak atas tilam .. kena gurau senda dengan dia dulu ..

Sekaliii .. member sudah kecoh ! Perancis sudah kena 1 gol dengan Germany ! Er , ada game ke malam ni ? Aiyokkkk…. Dah masuk ke separuh masa kedua dah .. Adehh ..

Bila game abis jam 2 pagi .. Dua dua tidur ! Hahahahha .. Adoiiii .. Dah abis bola baru korang tidur yer ! Ini tak adil !

Mak dia ? Lama dah tidur .. Huhuh..

Tak pe.. tunggu kul 4 pagi ..

Photo

Semangat nih !! Semangat !! Aku pasti .. 10 minit , aku lena dah .. Heeee..

4 komen :

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

Cergas lagi mata diaorang..saje taknak bagi daddynya tengok bola..hehhe

Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]

jadi burung hantu la abg ben. haha

Jie Susanos berkata... [Reply to comment]

haha..dua2 tman bro ben tgk bola..

Azhari Azmi berkata... [Reply to comment]

ben, jgn biasakan lappy atas tilam.. sistem udara tu penting

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI