Tewas akhirnya !

 

Dua dua bangun sekitar jam 11 malam .. Aku ada banyak keje nak buat.. Wife dah mula kepenatan .. Penat seharian membanting tulang di rumah.. Heeee..

Akhirnya dia serahkan pada aku , dua dua untuk aku tidurkan ! Qhaliff , kasi tengok layan Alif Ba Ta dia tu.. dan Zahra ? Kena dodoi cam biasa .. Tapi sebelum tu , aku letak atas tilam .. kena gurau senda dengan dia dulu ..

Sekaliii .. member sudah kecoh ! Perancis sudah kena 1 gol dengan Germany ! Er , ada game ke malam ni ? Aiyokkkk…. Dah masuk ke separuh masa kedua dah .. Adehh ..

Bila game abis jam 2 pagi .. Dua dua tidur ! Hahahahha .. Adoiiii .. Dah abis bola baru korang tidur yer ! Ini tak adil !

Mak dia ? Lama dah tidur .. Huhuh..

Tak pe.. tunggu kul 4 pagi ..

Photo

Semangat nih !! Semangat !! Aku pasti .. 10 minit , aku lena dah .. Heeee..

4 ulasan:

  1. Cergas lagi mata diaorang..saje taknak bagi daddynya tengok bola..hehhe

    BalasPadam
  2. jadi burung hantu la abg ben. haha

    BalasPadam
  3. haha..dua2 tman bro ben tgk bola..

    BalasPadam
  4. ben, jgn biasakan lappy atas tilam.. sistem udara tu penting

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009