Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 19 Julai 2014

Tidurkan Zahra..

 

Buat pertama kali .. aku tidur berdua dengan Zahra . Biasa mak dia ngan dia dan aku ngan Qhaliff .. Kena pisahkan berdua , baru leh aman ! Kalau tak , Zahra dah tidur .. Qhaliff gi kejutkan ! Mau gempa bumi rumah jap !! Nak tidurkan Zahra bukan mudah.. Boleh sakit pinggang nak kasi dia lena .. kena dodoi atas bola gym tu haaa !

Malam tadi , Qhaliff yang dah tertidur 5 minit kembali cergas ! Aku yang dodoikan Zahra terus lari masuk bilik dan letak atas tilam ! Lepas letak tu .. dia punya lenaaaaaaa ..tak ingat dunia dah ! Ngan aku aku lena pastu .. heeee ..

Kalau Qhaliff berjaya ditidurkan , maka .. amanlah rumah sehingga tengahari esok ! Dah pandai bangun lewat daaahhhh !!

Tak pe.. esok tak gi mana.. daddy ada kerja.. leh la diorang tidur lama skit.. petang nanti baru gi jalan jalan eh . Confirm daddy huru hara jap.. huhu…

Muka puas tidur !

6 komen :

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Comelnyerrr dia.makin kiut la zahra..

Norma NML berkata... [Reply to comment]

bertabahlah wahai daddy..zahra semakin comel :-)

ejulz berkata... [Reply to comment]

comel..

Zuraida Rahim berkata... [Reply to comment]

Comel dan gebunya dia..

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Alhamdulillah..kunci keceriaan baby..tidur cukup..kenyang susu..hehe..amboi qhaliff pandai dah bangun lewat..lewat tidur kacau adik ea..hehe..

Cik Pulau berkata... [Reply to comment]

buas a qhaliff agak2 si zahra ni kalo da besar nt, hihihi

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI