Tidurkan Zahra..

 

Buat pertama kali .. aku tidur berdua dengan Zahra . Biasa mak dia ngan dia dan aku ngan Qhaliff .. Kena pisahkan berdua , baru leh aman ! Kalau tak , Zahra dah tidur .. Qhaliff gi kejutkan ! Mau gempa bumi rumah jap !! Nak tidurkan Zahra bukan mudah.. Boleh sakit pinggang nak kasi dia lena .. kena dodoi atas bola gym tu haaa !

Malam tadi , Qhaliff yang dah tertidur 5 minit kembali cergas ! Aku yang dodoikan Zahra terus lari masuk bilik dan letak atas tilam ! Lepas letak tu .. dia punya lenaaaaaaa ..tak ingat dunia dah ! Ngan aku aku lena pastu .. heeee ..

Kalau Qhaliff berjaya ditidurkan , maka .. amanlah rumah sehingga tengahari esok ! Dah pandai bangun lewat daaahhhh !!

Tak pe.. esok tak gi mana.. daddy ada kerja.. leh la diorang tidur lama skit.. petang nanti baru gi jalan jalan eh . Confirm daddy huru hara jap.. huhu…

Muka puas tidur !

6 ulasan:

  1. Comelnyerrr dia.makin kiut la zahra..

    BalasPadam
  2. bertabahlah wahai daddy..zahra semakin comel :-)

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah..kunci keceriaan baby..tidur cukup..kenyang susu..hehe..amboi qhaliff pandai dah bangun lewat..lewat tidur kacau adik ea..hehe..

    BalasPadam
  4. buas a qhaliff agak2 si zahra ni kalo da besar nt, hihihi

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009