Zahra miliki rambut daddy ?

 

Rambut pacak pacak ? Sama cam rambut daddy ? Hahahaha .. Qhaliff dulu pun rambut gitu tapi selepas panjang , dia menurun… cam rambut aku masa kecik dulu gak .. Aku suka style rambut gini.. comey !

Dan Zahra , kembali menghangatkan suasana rambut pacak ni ! Hehehee.. Apakah anak perempuan tak sesuai rambut pacak ? Huhuh.. Nak kisah apa .. dia kan nanti bertudung .. heeee ..

Photo Photo

Sengih dia bila cukup tidur.. Tiap kali bangun tidur.. ginilah rupa dia .. sengih sengih ! Kalau tak cukup tidur ? Aku rasa Kiki pun kalah punya laa.. Garang benar muka ! Hahahah .. Kening macam nak bercantum ketika tuu…

Rambut tu.. aku rasa mmg rambut aku.. Kalau rambut wife ? Cam rambut Qhaliff ke ? Er , mana leh cakap.. tu aurat .. heeee…

11 ulasan:

  1. comelll sgt! rambut tu turun temurun .hihihi

    BalasPadam
  2. hihi.. xsabar nak tunggu zahra besar.. nak tgok versi abg ben wanita. hehe

    BalasPadam
  3. How sweet her smile... pipi layut, geram aunt tgk awk la baby comel.. ;*

    BalasPadam
  4. comell nyee zahra senyum. aii klu kiki pon kalah, tak tau la macam ne rupanye iyedok? jgn pegang lock sudah ye zahra. hihi

    BalasPadam
  5. comel nyer zahra...rambut lebat sungguh..anak2 saya rambut halus..org igt baby boy...irrayyan.com

    BalasPadam
  6. Alolololo comelnyaaaaa... hehehe.. rambut pacak!

    BalasPadam
  7. zahra senyum = muka qaliff
    zahra serious = muka ben

    BalasPadam
  8. kalam bambeng ada anak lepasni, mesti dapat boboy pulak...hahahaha.... pacak sangat rambut zahra ni kan...:P

    BalasPadam
  9. Comel zahra. Nnt dah pjg rambut tu xde lah pacak kan zahra?

    BalasPadam
  10. Lebatnya rambut Zahra...dah panjang nanti mesti lagi lawa kan?

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009