Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 17 Julai 2014

Zahra miliki rambut daddy ?

 

Rambut pacak pacak ? Sama cam rambut daddy ? Hahahaha .. Qhaliff dulu pun rambut gitu tapi selepas panjang , dia menurun… cam rambut aku masa kecik dulu gak .. Aku suka style rambut gini.. comey !

Dan Zahra , kembali menghangatkan suasana rambut pacak ni ! Hehehee.. Apakah anak perempuan tak sesuai rambut pacak ? Huhuh.. Nak kisah apa .. dia kan nanti bertudung .. heeee ..

Photo Photo

Sengih dia bila cukup tidur.. Tiap kali bangun tidur.. ginilah rupa dia .. sengih sengih ! Kalau tak cukup tidur ? Aku rasa Kiki pun kalah punya laa.. Garang benar muka ! Hahahah .. Kening macam nak bercantum ketika tuu…

Rambut tu.. aku rasa mmg rambut aku.. Kalau rambut wife ? Cam rambut Qhaliff ke ? Er , mana leh cakap.. tu aurat .. heeee…

11 komen :

fizafantagirO berkata... [Reply to comment]

comelll sgt! rambut tu turun temurun .hihihi

Ayu Zan berkata... [Reply to comment]

hihi.. xsabar nak tunggu zahra besar.. nak tgok versi abg ben wanita. hehe

Inspirasi FAR berkata... [Reply to comment]

How sweet her smile... pipi layut, geram aunt tgk awk la baby comel.. ;*

Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]

comell nyee zahra senyum. aii klu kiki pon kalah, tak tau la macam ne rupanye iyedok? jgn pegang lock sudah ye zahra. hihi

irrayyan berkata... [Reply to comment]

comel nyer zahra...rambut lebat sungguh..anak2 saya rambut halus..org igt baby boy...irrayyan.com

Zamani Abe berkata... [Reply to comment]

mmg sangat2 sama

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... [Reply to comment]

Alolololo comelnyaaaaa... hehehe.. rambut pacak!

antalya berkata... [Reply to comment]

zahra senyum = muka qaliff
zahra serious = muka ben

TunSha Ayunie berkata... [Reply to comment]

kalam bambeng ada anak lepasni, mesti dapat boboy pulak...hahahaha.... pacak sangat rambut zahra ni kan...:P

ummi aqilah (LM) berkata... [Reply to comment]

Comel zahra. Nnt dah pjg rambut tu xde lah pacak kan zahra?

junainah mohamed berkata... [Reply to comment]

Lebatnya rambut Zahra...dah panjang nanti mesti lagi lawa kan?

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI