Abaya dan jubah …

by - Ahad, Ogos 03, 2014

 

Gi Alamanda tadi.. Nak beli sedikit barang dapur memandangkan wife akan mula kembali berkhidmat untuk negara dengan bergaji penuh pada hari Rabu depan. Heee.. Ayat tak hengat !

Bila masuk je Aeon Alamanda di tingkat atas , mata aku terus tertarik pada jubah jubah yang dijual di satu lokasi terpencil.. Hurm.. cantik ! Aku lama dah nak cari jubah untuk dipakai ketika solat ..

Terhenti terus aku kat situ.. Harga , murah siot !! Jubah dan abaya dari Dubai. Buatan kemas , kain pon sodap dipakai haaa ..

Tunggu wife aku jap.. Dia gi beli pakaian Zahra .. Bukan apa .. aku kalau nak membeli barang ni , kena dapatkan kelulusan dari pegawai kewangan. Bukan tak boleh beli tapi biarlah merancang dan berbincang sebelum membeli. Elakkan pembaziran ! Haaaa..

Bila dia sampai , aku suruh dia gi tengok dan pilih abaya yang dia rasa sesuai .. Pastu baru aku lak gi pilih ..

Harga ? Abaya , RM100 dan jubah aku .. RM80 ! Aku suruh wife amik dua pasang.. Satu yang boleh dipakai untuk cover jika si isteri pakai pakaian yang kurang yakin auratnya di luar dan satu lagi tu , abaya biasa tapi bersulam bunga.. Cantik ..

Dan aku punya ..  Biasa tapi cun gak design dia.. hehehehe .. Aku pakai dalam rumah jer… Kang pakai kat luar , mau gak orang panggil aku ustaz.. hahaha.. Tak layak aihhhh …

Haa.. promosi abaya dan jubah tu masih berlansung. Carpet pon murah murah gak… Maka , silalah cepat ke Alamanda yer.. Naik tingkat 1  ke Aeon ..

You May Also Like

4 comments

  1. Selamat Hari Raya Ben & family

    Kak Jie pun gemar car jubah ni...senang nak sarung

    BalasPadam
  2. Suami dah lama cari jubah tapi tak jumpa lagi agaknye.

    BalasPadam
  3. Selamat hari raya ben..

    Masih ada jualan murah lg ye walau dah raya

    BalasPadam