Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 23 Ogos 2014

Antara isteri dengan anak anak !

 

image

Sekarang baru aku faham kenapa mereka memilihnya .. Hurmmm.. Teringat aku pada satu soalan yang mmg membuatkan rakan rakan garu kepala.. Nak pilih masa satu ?

Soalannya..

Andai kata anda baru pulang dari kerja.. melihat rumah 2 tingkat anda terbakar , dan di dalam rumah tu ada pasangan anda yang baru saja mengalami kemalangan yang mana dia tak mampu bergerak .. di tingkat atas rumah.. manakala 2 orang anak kecil anda juga turut berada di tingkat yang sama ..

Yang mana satu anda akan selamatkan dulu ? Anda cuma boleh masuk ke dalam rumah sekali saja kerana kebakaran sedang marak dengan pantasnya !!

Pilihan di tangan anda.. Selamatkan pasangan anda atau anak anak anda ? Jangan lari dari soalan yer …

Dan aku faham sekarang .. Hurm..

12 komen :

irrayyan berkata... [Reply to comment]

susahnya soalan

zarena heeney berkata... [Reply to comment]

anak

GreenAppleKu.com berkata... [Reply to comment]

Dua-dua saya selamatkan serentak. Masa tu saya dah transform jadi ironmen. Ngee...

Budak Kampung berkata... [Reply to comment]

ermmmm kalau anak ngn isteri susah, tapi klau ayh dgn emak cnfrm pilih mak

Nazlee Ismail PCL berkata... [Reply to comment]

Tak mampu nk jawab bkn dari pengalaman.. cuma sarana idea , pilih..untung dorang dpt mak baru..

Sukma Haron berkata... [Reply to comment]

Selamatkan kedua-duanya sekali....

Zuraida Rahim berkata... [Reply to comment]

Saya cadangkan pada suami selamat isteri kerana anak-anak terus masuk syurga. Kalau selamatkan isteri bolehlah nak bertaubat dan melahirkan lagi anak yang lain..

Itu kalau takde pilihan.. Kalau boleh taknak perkara ni berlaku...

MaMa Chantique berkata... [Reply to comment]

Sangat sukar jika berada dalam situasi begitu...mohon di jauhkan..amin..

Artikel Terbaru: Jom Belajar Buat Cheese Tart

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Selamatkan isteri dan anak ..lelaki kan kuat ..angkat isteri sekali dgn anak apala sangat kan...angkat dua2...dua2 amanah Allah untuk di jaga..

Qusyairie Azri berkata... [Reply to comment]

Selamatkan isteri la... Anak klu mninggal dlm kebakaran conform dyorg masuk syurga.. Yg isteri ni ha..

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Sentiasa berdoa minta pada Allah..dalam apa juga situasi..biarlah bersama sama..

Fiza Rahman berkata... [Reply to comment]

Soalan yg agak berat. Kalau boleh selamatkan isteri dan anak.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI