Awas !! Jangan biarkan anak anda kelaparan !

 

Bila mereka kelaparan , inilah harga yang perlu dibayar ! Salah sapa ??? Salahkan diri sendiri..

Lambat sangat nak gi makan.. Nak bagitau lapar sangat , tak reti lagi.. Jadi buat bahasa badan je la.. Sayangnya , tak perasan pon dia lepaskan geramnya kat stroller mahal ni !! Mahal ok !! Aku tak beli , tapi disponsor.. hehehe.. Tapi serius mahal ! Rasanya masa keluar ni , RM3999 .. ke 2999 ? Tak hengat lak … Mahal la kan ? Haaa…

Mahal camana pon , anak dah baham ! Automatik jadi murah dohhhh… Huk alohhh …

6 ulasan:

  1. Tudiaaa.. jadi monster dah dia.. Ahaks habis digigit2nya

    BalasPadam
  2. dh tu dia mkn ke ape? dhsyt tol hehe

    BalasPadam
  3. siapa yg buat ni? qaliff eaa ke dady yg xnk ngaku? hehe

    BalasPadam
  4. ala .. pic xpat tgk ni ...

    BalasPadam
  5. tak apa lepas ni ada lagi yang nak sponsor yg lebih mahal lagi

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009