Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 4 Ogos 2014

Awas !! Jangan biarkan anak anda kelaparan !

 

Bila mereka kelaparan , inilah harga yang perlu dibayar ! Salah sapa ??? Salahkan diri sendiri..

Lambat sangat nak gi makan.. Nak bagitau lapar sangat , tak reti lagi.. Jadi buat bahasa badan je la.. Sayangnya , tak perasan pon dia lepaskan geramnya kat stroller mahal ni !! Mahal ok !! Aku tak beli , tapi disponsor.. hehehe.. Tapi serius mahal ! Rasanya masa keluar ni , RM3999 .. ke 2999 ? Tak hengat lak … Mahal la kan ? Haaa…

Mahal camana pon , anak dah baham ! Automatik jadi murah dohhhh… Huk alohhh …

6 komen :

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... [Reply to comment]

Tudiaaa.. jadi monster dah dia.. Ahaks habis digigit2nya

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

dh tu dia mkn ke ape? dhsyt tol hehe

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK berkata... [Reply to comment]

Makan ke koyakkan?

Cik Asma BLuppy berkata... [Reply to comment]

siapa yg buat ni? qaliff eaa ke dady yg xnk ngaku? hehe

N.A.T berkata... [Reply to comment]

ala .. pic xpat tgk ni ...

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

tak apa lepas ni ada lagi yang nak sponsor yg lebih mahal lagi

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI