Dapur Tanpa Sempadan...

Khamis, 21 Ogos 2014

Bila Qhaliff dan Zahra tidur ..

 

Photo

Ah.. leganya ! Dua dua dah tidur.. Tengok jam , dah hampir kul 1 petang.. Dapat la solat Zohor awal ari ni.. kalau tak , lewat jer.. Dah Zahra tak nak kasi lepas.. Suka benar dipeluk bapaknya.. Tak kasih lepas !

Apa jadi kalau aku letak dia di tilam atau tempat sewajarnya selain tangan bapak dia ni ?

Dia punya teriak !!  Perghhhhh .. Risau je jiran pi report polis ! Kot ingat ada budak didera haaa .. Selepas berusaha pujuk dia atau dia sendiri dah penat .. maka .. dia akan diam dengan sendirinya .. Tu pun kalau berdirikan dia ..

Segar jap.. Pastu , kena pujuk dia tidur ! Bukan seminit dua tapi sampai tahap patah pinggang laaa ..

 

Bila dua dua dah tidur , barulahhhh aku dapat update blog !

Photo

Alhamdulillah.. berjaya buktikan juga , dua anak dapat jugak update blog … Nak ngan tak nak je usaha kan ? Heeee…

5 komen :

Bannister Road berkata... [Reply to comment]

ha ha kelakar pun ada... time nak tumbuh gigi... siap laa Ben..

Yan Ty berkata... [Reply to comment]

Bravo!!!! U can do it abg Ben!

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

memang kena banyak sabar dgn kerenah anak-anak yang comel tu....terbukti kesabaran membuahkan hasil

Wenwink Kidu.Duki berkata... [Reply to comment]

hebat

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... [Reply to comment]

Abang Ben memang sangat tabah! Terbaik! good daddy

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI