Dapur Tanpa Sempadan...

Sabtu, 23 Ogos 2014

Bila Zahra bertemu #EanRifqee

 

Selepas gi beraya di rumah blogger Ujang ( dan YanaMib ) , aku sekeluarga terus gi ke rumah blogger Que Achmad.. Lama dah nak gi rumah dia tapi asyik tertunggak jer.. Dari bujang hinggalah dia dah ada anak , ni kali pertama singgah ke rumah dia .. Huhu.. Biasa dia yang singgah rumah aku.. Terima kasih.

Photo

Untuk pengetahuan , Ean lahir 10 hari lebih awal dari Zahra. Berat Ean pun lebih 1kg dari Zahra .. tapi ketinggian , Zahra tinggi skit.. Mungkin sebab Zahra ikut bapak dia ..

Satu lagi persamaan .. dua dua berdarah Red Warrior ! Hehehe.. Kelantan lor .. Cuma Mykid Zahra , tertera lahir di Putrajaya manakala Ean lahir di Kelantan. Mak Zahra je orang Kelantan.

Photo: Zahra dengan Ean..

#kelabbloggerbenashaari

Tapi benarlah kata orang .. Bayi perempuan ni lebih cepat matang berbanding bayi lelaki.  Setujukah ?

6 komen :

Famili Ceria berkata... [Reply to comment]

stuju..dia mcm pandai sikit..

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Comel dua duanya..

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Dua2 Comel Dua2 KIUT ...Mmg betul bayi perempuan lebih matang dr bayi lelaki..

Fiza Rahman berkata... [Reply to comment]

Betul.

Dedua comel ☺

Que Achmad berkata... [Reply to comment]

Sangat setuju 100%, Zahra mmg nampak matured sangat.... Tetiba plk teringin nk ada ank pompuan :)

#EanRifqee plk mcm dah nk jd Along je sb dah mula geget ibujari kaki

Mohd Azfar berkata... [Reply to comment]

gangster je zahra.., =) laki muka je matang..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI