Bila Zahra bertemu #EanRifqee

 

Selepas gi beraya di rumah blogger Ujang ( dan YanaMib ) , aku sekeluarga terus gi ke rumah blogger Que Achmad.. Lama dah nak gi rumah dia tapi asyik tertunggak jer.. Dari bujang hinggalah dia dah ada anak , ni kali pertama singgah ke rumah dia .. Huhu.. Biasa dia yang singgah rumah aku.. Terima kasih.

Photo

Untuk pengetahuan , Ean lahir 10 hari lebih awal dari Zahra. Berat Ean pun lebih 1kg dari Zahra .. tapi ketinggian , Zahra tinggi skit.. Mungkin sebab Zahra ikut bapak dia ..

Satu lagi persamaan .. dua dua berdarah Red Warrior ! Hehehe.. Kelantan lor .. Cuma Mykid Zahra , tertera lahir di Putrajaya manakala Ean lahir di Kelantan. Mak Zahra je orang Kelantan.

Photo: Zahra dengan Ean..

#kelabbloggerbenashaari

Tapi benarlah kata orang .. Bayi perempuan ni lebih cepat matang berbanding bayi lelaki.  Setujukah ?

6 ulasan:

  1. Dua2 Comel Dua2 KIUT ...Mmg betul bayi perempuan lebih matang dr bayi lelaki..

    BalasPadam
  2. Sangat setuju 100%, Zahra mmg nampak matured sangat.... Tetiba plk teringin nk ada ank pompuan :)

    #EanRifqee plk mcm dah nk jd Along je sb dah mula geget ibujari kaki

    BalasPadam
  3. gangster je zahra.., =) laki muka je matang..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009