Kalau dah kaki gigit !

 

Ikut daddy ? Rasanya ramai je masa kecik kecik dulu , suka mengigit apa jua barang yang boleh digigit ! Kan ? Haaa.. Kalau nak salahkan anak bila dia gigit barang berharga kita , kita tak leh la nak marah dia walaupun menda tu kita sayang .. Salahkan diri sendiri sbb letak merata rata .

Yer.. aku sendiri dah kena ! Cermin mata yang baru buat , Qhaliff dah ‘kekah’ ! Dah la tu.. dia kangkangkan secukup rasa bingkai tu.. ditambah lagi dengan gigitan cinta lagi di bingkai tu ! Menjadikan ianya bahan kenangan untuk aku bawa ke Paris nanti ! Huhuh…

Bagi makan aiskrim … pon dia ‘kekah’ sudu tu haaa.. Aiskrim tak abis jugak !

Acaner tu ??? Haihhhh…. Kekadang , bahu aku pun dia baham ! Aiyokkk….

4 ulasan:

  1. xper..
    asah gg tue.
    nnti dh beso kuat gg abg long tu.
    pesan jgn jadi suarez udah ler.
    hehhe

    BalasPadam
  2. die geram la tu. abes semua nak gigitnya. haha

    BalasPadam
  3. Mcm saya masa kecik. Kuku pun gigit. Rantai pun. Habis lekuk2 loket.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.