‘ Letters For The Future’ dari AIA

by - Rabu, September 03, 2014

 
Menarik ! Hahahaha .. Aku pernah terfikir menda gini tapi tak sangka lak AIA  menjadikan ianya satu realiti ! Hurmmm .. Walaupun aku ada blog untuk menyampai surat aku ni tetapi ‘ Letters for the Future ‘ ni ada kelainnya !
‘Letters For The Future’ yang mana kita boleh menulis surat untuk anak kita dan surat tersebut akan diletakkan di dalam ‘ AIA Time Capsule’. Lepas kita tulis surat tu, diorang akan store dalam time capsule of love yang anak anak kita boleh buka masa diorang dah dewasa! Memang terbaikk!
Selain tu, setiap surat diterima AIA , AIA akan sumbangkan RM1 ke AIA Touching Lives Funds bagi membantu kanak kanak yang mengalami cleft and congenital heart problems.
Camana nak join ? Mudah sangat ! Klik LETTERS FOR THE FUTURE ni pastu tengok dulu surat surat yang ada untuk mendapatkan idea di bahagian Entries . Kemudian , klik ENTER NOW.

image
 
Ikut je arahan dan akhirnya , tadaaaaa !! Siap ! Aku dah buat satu ! Aku leh boleh lagi 15 surat lagi ! Secara tidak langsung  aku dah sumbangkan RM15 ! Mudah kan ?
Amacam ? Menarik ? Hehehehe.. Tunggu apa lagi ? Gi la buat anak anak tercinta ! Klik http://lettersforthefuture.meltwaterrise.com/ ni jer ! #letterstothefuture #realcareneverstops

You May Also Like

11 comments

  1. Amboi..sedihnya perutusan daddy zahra n qhaliff..selain untk anak boleh tak untuk org lain..contohnya utk suami masa depan?err....!

    BalasPadam
  2. ok nak pergi buat sekarang jugak!!! ha ha ha...

    BalasPadam
  3. apasal tiba2 jadi sebak ni...hu hu hu...

    BalasPadam
  4. Boleh..yg anak dah besar boleh baca surat pon blh ke simpan kat AIA?

    BalasPadam
  5. anak dah besar dah boleh baca...lupakan saja nk simpan di AIA.

    BalasPadam
  6. Memg menarik..nnt bila ank2 dah dewasa blh la diorg baca apa yg ayah diorg tulis

    BalasPadam
  7. Sudah tentu ia satu "Moment" yang menjentik perasaan dan jiwa raga anak2 kita apabila mereka dapat membaca surat khas pada masa akan datang setelah mencapai dewasa nanti.Kita tidak tahu adakah waktu itu kita masih bersama mereka atau ditakdirkan kita sedang berehat di alam lain. :)

    BalasPadam