Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 6 Ogos 2014

Persiapan demi persiapan !

 

Pergh.. aku rasa , persiapan untuk Aidilfitri pun tak macam ni punya kalut !! Huhuh.. Banyak menda nak kena pk dan usung ni ! Dan antara yang paling utama ialah ..

Gi beli menda alah ni.. Nak charge hp , kamera , laptop , GoPro ! Haaaa.. Banyak wooo gadget nak bawak ! Hurm.. Kena ingat , plug tak sama tauuu.. Ada yang terlupa part ni.. Dah tak pasal pasal hp tak menyala .. Nak beli kat sana , lom tau berapa harga.. Dah la main Euro euro ni.. Haaaa.. Mahai kalu , charge pakai arang je laa..

Hurmm… Banyak belanja gak ni ! Huhuh.. Nasib baik la gi Paris.. Sanggup la kuar duit skit .. Heeeee..

1 komen :

Abhamz SSU berkata... [Reply to comment]

tempatnya jauh tentulah kena banyak bekalannya....semoga selamat pergi dan balik....kesian Qhaliff dan Zahra nanti lama tak jumpa daddynya

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI