Dapur Tanpa Sempadan...

Jumaat, 29 Ogos 2014

Sebelum tidur !

 

Layan buku yang aku dapat dari UmmWalliya ! Qhaliff tertarik pada audio dan visual berbanding buku tu ..

Hurmm…. Dia tak tumpu perhatian pon.. Tiap kali aku pandang dia , dia segan .. terus dia gomol aku.. Kalau aku buat tak tau , dia diam diam ikut ! Hahahaha … Pemalu rupanya anak aku ni ..

Dapat abiskan satu buku pon ok dah .. Pastu mesti nak tengok cerita dia sebelum tidur ! Hurmmm… Pandai dah kasi remote kat aku .. Nak bukak youtube kat tv tak reti.. heh …

3 komen :

Nazlee Ismail PCL berkata... [Reply to comment]

Sikit masa lagi dah boleh buat sendiri..budak² sekarang cepat boleh .

Semut Senyum berkata... [Reply to comment]

bukan budak2 je suka tgok... mak budak pun suka kalau gambaq2 comey lagu ni...

yaya_flanella berkata... [Reply to comment]

Lama sikit sabar sikit teruskan ajar dia nanti mesti makin bijak. geram rindu pipi qhaliff... wuu

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI