Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 27 Ogos 2014

Sedap benar pizza ni !

 

Ada 8 potong pizza kambing ni.. 6 potong aku sorang je makan ! Serius , aku dah lama tak bernafsu makan gini sejak bulan puasa ari tu.. Kalau gi rumah terbuka pon , tak de selera makan ..

Tapi semalam, aku makan sekenyang kenyanganya ! Huhuhu.. Pizza kambing yang aku  gi makan kat restoran pak arab , Presint Diplomatik di Putrajaya ni mmg kegemaran aku sekeluarga andaikata bila teringin nak makan sesuatu yang mengenyangkan..

Harga pon leh tahan la.. Nak kata murah tu , tak gak la.. Nak kata mahal pon tak gak.. Semalam makan pizza , briyani kambing sepinggan , air tiga gelas .. tak sampai RM50.. Mahal ? Kot .. tapi berbaloi..

Sesekali , boleh laa kan ?

7 komen :

✿AINAA ROSEBERRY✿ berkata... [Reply to comment]

Tengok cheese dia, subhanaAllah!! Terliur!.. tak pernah lagi makan pizza kambing.. nanti nak try

adk dayah berkata... [Reply to comment]

pizza arab memg terbaik..hehe

Kisah Si Dairy berkata... [Reply to comment]

pizza kambing?baru 1st time dengar...

Akif Imtiyaz berkata... [Reply to comment]

Nampak sodapppp tuuuuuu ..Pizza kambing tak biasa lagi makan setakat ni ...

ummi aqilah (LM) berkata... [Reply to comment]

Berbaloi kot...

Lea IsNawi berkata... [Reply to comment]

rasa cam dh okay harga tuu

teringin nk makan pizza tuuu

::EIDA:: berkata... [Reply to comment]

bak sekeping aben hihihihi

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI