Stok susu Zahra banyak ..

 

Alhamdulillah .. Banyak stok untuk dia .. Tak perlu risau setakat ni .. Sampaikan dah tak muat dalam peti ais tu.. Maka kena beli peti ais baru ..

Dan aku dapat pertanyaan dari rakan FB .. camana nak kasi susu banyak ? Hurm… ikutkan masa Qhaliff dulu banyak gak tapi tak la sebanyak macam Zahra skang .. Cuma Zahra tak kuat menyusu seperti Qhaliff

image

Antara sebabnya ialah ..

Hadiah dari Master Salwa.. Waktu Zahra masih belum dilahirkan lagi.. Dah dapat hadiah darinya .. Selepas lahirkan Zahra , wife amalkan pengambilan suppliment  Shaklee ni .. Alhamdulillah , dengan izin Allah.. banyak stoknya. Qhaliff pon tumpang sekali.. hehehee ..

Kalau nak try , leh jer cuba contact beliau .. dapatkan penerangan dan pengambilan yang betul darinya .. Tak leh main bedal je makan.. hehehe ..

Mungkin ada yang cakap , dia tak menjadi.. Itu semua rezeki masing masing.. Kita kena usaha jer .. Ada banyak cara , ada banyak petua .. dan ini salah satu darinya..

2 ulasan:

  1. produk memang telah terbukti keberkesanannya sejak dari dahulu dan terus bertahan sehingga sekarang...

    BalasPadam
  2. Setiap kemahuan..mesti adanya usaha..selebihnya serah pada DIA..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.