Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 27 Ogos 2014

Tak boleh nak tinggal anak !

 

Hurm… ikutkan Jumaat ni , aku kena gi Taman Negara dengan kawan aku. Dia mintak aku promosikan pakej pelancongannya di sana. Hurm… Aku suka sebenarnya tapi sejak kebelakangan ni , aku sukar sungguh la nak tinggalkan mereka berdua ni..

Rasa lain semacam bila bangun tidur , diorang takde .. Hurm.. Kalau dah bersama diorang sejak lahir lagi.. jaga.. kasi makan.. tukar lampin .. hari hari !! Bila sehari tak buat gitu .. hurmm…

Teringat aku di Paris hari tu ..Tak sabar sungguh nak balik jumpa diorang ! 16 jam dalam kapal terbang , terasa berhari lamanya ! Ni nak pergi tinggalkan diorang 2 hari lagi ! Tamo laaa.. tak sanggup dah !

Baru aku tau perasaan seorang ibu bila anak mereka nak sambung belajar di luar negeri atau negeri orang .. Dekat sekali pun , tapi jauh di mata .. mmg mendatangkan perasaan yang .. rindu sangat !

Kensel gi Taman Negara !

5 komen :

~ KaiSara AiMan PunYe BloG ~ berkata... [Reply to comment]

saya tinggal anak kt taska pun tringat2...br je hntr pdahal xsbar dh nk blk...klu tinggal 1 2 hr mmg xla..hehe

Farah Waheda Wahid berkata... [Reply to comment]

uik lorr tak jadi ke? tak apa, memahami perasaan itu... sebab selalu rasa...ekekekeke...

Rabiatul Adawiyah berkata... [Reply to comment]

tahu takpe. anak pun begitu bila daddy mummy gi keje meraung.

-ruby.my-

amelia ramli berkata... [Reply to comment]

ha...cegitu la rasanya bl ibu/ayh membesarkan ank depan mata sdri..ngn kudrat sdri..
berat hati nk tgglkn wlupun utk semalaman..inikan pun berhari2..kan kan kan...

Unknown berkata... [Reply to comment]

tahu x per:-D

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI