Tak boleh nak tinggal anak !

 

Hurm… ikutkan Jumaat ni , aku kena gi Taman Negara dengan kawan aku. Dia mintak aku promosikan pakej pelancongannya di sana. Hurm… Aku suka sebenarnya tapi sejak kebelakangan ni , aku sukar sungguh la nak tinggalkan mereka berdua ni..

Rasa lain semacam bila bangun tidur , diorang takde .. Hurm.. Kalau dah bersama diorang sejak lahir lagi.. jaga.. kasi makan.. tukar lampin .. hari hari !! Bila sehari tak buat gitu .. hurmm…

Teringat aku di Paris hari tu ..Tak sabar sungguh nak balik jumpa diorang ! 16 jam dalam kapal terbang , terasa berhari lamanya ! Ni nak pergi tinggalkan diorang 2 hari lagi ! Tamo laaa.. tak sanggup dah !

Baru aku tau perasaan seorang ibu bila anak mereka nak sambung belajar di luar negeri atau negeri orang .. Dekat sekali pun , tapi jauh di mata .. mmg mendatangkan perasaan yang .. rindu sangat !

Kensel gi Taman Negara !

5 ulasan:

  1. saya tinggal anak kt taska pun tringat2...br je hntr pdahal xsbar dh nk blk...klu tinggal 1 2 hr mmg xla..hehe

    BalasPadam
  2. uik lorr tak jadi ke? tak apa, memahami perasaan itu... sebab selalu rasa...ekekekeke...

    BalasPadam
  3. tahu takpe. anak pun begitu bila daddy mummy gi keje meraung.

    -ruby.my-

    BalasPadam
  4. ha...cegitu la rasanya bl ibu/ayh membesarkan ank depan mata sdri..ngn kudrat sdri..
    berat hati nk tgglkn wlupun utk semalaman..inikan pun berhari2..kan kan kan...

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.