Dapur Tanpa Sempadan...

Rabu, 3 September 2014

Akhirnya Zahra menyusu botol jua ..

 

Photo: Yeayyy.. Lg lembut dr daddy punya..

Wife belikan 2 botol untuk cuba pada Zahra.. Leh tahan gak harganya.. Huhu.. demi anak !

Dan … dia mula menghisap… cuma tak beberapa pandai lagi la.. abis meleleh .. Hurm.. tak banyak dia nak minum.. Satu botol , wife letak sikit jer..pon tak abis ..

Bila mak dia balik , baru dia menyusu sungguh sungguh.. Kesian gak kat dia .. Hurmm…

Botol ni tak dinafikan mmg lembut berbanding yang lama.Yang lama tu keras benar..Aku nak hisap pon rasa malas ! Hahahaha.. Yang ni , mmg lembut la.. kalau tak hisap , tak keluar pun susu tu.. ok la kan ?

Aku test bagi Qhaliff.. dia tamo.. Reti geli jugak budak ni.. Geli sebab adik dia dah hisap ! Hahahahha..

1 komen :

ummi aqilah (LM) berkata... [Reply to comment]

Nampak lembut tapi.. Manakan sama dgn ibu punya kan zahra? Slow2.. Lama2 nak la kot.

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI