Akhirnya Zahra menyusu botol jua ..

 

Photo: Yeayyy.. Lg lembut dr daddy punya..

Wife belikan 2 botol untuk cuba pada Zahra.. Leh tahan gak harganya.. Huhu.. demi anak !

Dan … dia mula menghisap… cuma tak beberapa pandai lagi la.. abis meleleh .. Hurm.. tak banyak dia nak minum.. Satu botol , wife letak sikit jer..pon tak abis ..

Bila mak dia balik , baru dia menyusu sungguh sungguh.. Kesian gak kat dia .. Hurmm…

Botol ni tak dinafikan mmg lembut berbanding yang lama.Yang lama tu keras benar..Aku nak hisap pon rasa malas ! Hahahaha.. Yang ni , mmg lembut la.. kalau tak hisap , tak keluar pun susu tu.. ok la kan ?

Aku test bagi Qhaliff.. dia tamo.. Reti geli jugak budak ni.. Geli sebab adik dia dah hisap ! Hahahahha..

1 ulasan:

  1. Nampak lembut tapi.. Manakan sama dgn ibu punya kan zahra? Slow2.. Lama2 nak la kot.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009