Aku dah tak kisah !

 

Asal mak dia bangun jap , Qhaliff akan terjaga dan menangis ! Menangis bersungguh sungguh ! Mak dia sampaikan tak leh nak buat apa dah !! Sekali pun nak ke tandas , meraung budak ni .. Hurmm..

Zahra ? Sebelum ni akan turut sama terjaga gara gara perbuatan abangnya yang terlalu manja itu … Bila dia terjaga , mesti la dia bengang kan ? Bila dia bengang , dia pon bantai teriak laaa.. Bila dua dua teriak , aku pun bengang laa… aku pon teriak sama laaa !! Apasal aku teriak lak ?? Yelah , asyik terjaga je aku .. kang nak kena ‘kerja’ lagi.. Hurmm.. tak rehat betul la aku kan ?

Dan subuh tadi , Qhaliff menangis tak berhenti henti.. Mak dia keraskan hati.. buat kerja kat dapur.. Zahra ? Aku jengok dia.. Dia tidur mati ! Hahahahahah .. Tak jaga daahhh .. HAhahaha.. Nampak sangat ‘ aku dah tak kisah ‘ dengan abangnya tu.. Nak nangis ??? Nangis laaa… aku mengantuk dah ni !!

Akhirnya , Qhaliff tidur semula… setelah gagal mendapat perhatian dari ibunya .. Hurm… kesian ? Memang pon tapi sampai nak bergerak pon tak boleh.. nak dukung adik dia pon dah tak kasi.. macam mana ? Boleh tekanan jiwa la sekejap .. hahahaha…

10 ulasan:

  1. amboi manjanya qhaliff...hi hi hi...

    BalasPadam
  2. Amboi Zahra...naik Titanic ke?

    http://acikwatie.blogspot.com/

    BalasPadam
  3. nanti dh besar sikit, pandaila dia bawak diri.hehe.

    BalasPadam
  4. Abg ben, qhaliff tido tak lasak ke? Takut di hempap zahra plak..

    BalasPadam
  5. hehe..x puas lagi manja dengan maknya..

    BalasPadam
  6. Biasalah kalau budak tak sihat banyak ragam

    http://www.lovehutladyvitamin.com

    BalasPadam
  7. Ben kadang2 u rasa cara akak ni zalim..tapi idak sebenarnyer.. angkat dia mandi kan smp diam..kena garang sikit.. klu tak ben n wife akan tension..sayang anak tangan2kan..klu tak habis dia luku pala kita nanti..ok bai

    BalasPadam
  8. Ben pun teriak sama tu sangat kelakar hihi... hai nakkan perhatian tu..

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI