Berubah selepas demam !

 

Entah tiba tiba dia mengemari ayam goreng ! Sebelum tu , tengok pon dia tak lalu ! Tiba tiba … selepas demam terus jadi antu ayam.. sama cam bapak dia ! Hurmm..

Tadi gi makan di Kenny Rogers… Amik setengah ekor untuk aku.. Memandangkan dia pon dah jadi antu ayam , setengah ekor tu dah tak cukup untuk aku seorang makan !! Biasanya ok jer… tapi tadi , dah kongsi dengan Qhaliff.. tak pasal pasal tak cukup.. hahaha..

Anak punya pasal.. makan laaaa.. Daddy tak kenyang pon tak peee.. Asal anak kenyang..

Dalam kereta… dia lena siap berdengkur.. sian… lapar rupanya ..

10 ulasan:

  1. Hehe...besar bagai johan sihat
    Besar bagai johan kuat...

    BalasPadam
  2. perubahan yang baik untuk anak-anak..kalau lepas demam kurang selera makan pasti risau juga kan... :)

    BalasPadam
  3. kenyang die makan ayam..dekat pipi simpan ayam jugak erk..ehhee

    BalasPadam
  4. hehe,im newbie jemput singgah http://freeispercuma.blogspot.com/

    BalasPadam
  5. http://freeispercuma.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. Its been quite long i didnt visit ur blog.. ur son is all grown up and getting more handsome than his father..hehe..

    BalasPadam
  7. Heeeeeeee...comel lah Qhaliff..
    takper as long as dia nak makan...lagi risau kalau dia taknak makan...:)

    Jemput join...
    Giveaway "Saya Nak Sihat" Sept 2014

    BalasPadam
  8. Hehehe lepas ni berebut la ngan daddy bab2 ayam ya Qhaliff

    BalasPadam
  9. hehehehe..biase la tu abg ben..ank2 ni pas dorg sihat semula mmg dia balas blik seleranya tu..maklum la ms x sihat tu selera tu kelaut..hehehe

    BalasPadam
  10. demam tkde selera nak makan, dah sembuh.. tu yang rasa lapar

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009