Bukan salah daddy !!

 

Ololooo.. dia ke yang pakai sendiri ??? Huhuh… tak pe tak peee… nak belajar.. gini la adatnya.. kan kan ? Hehehehe ..

Ok laa.. bukan dia yang pakai.. tapi daddy dia yang sarungkan.. Heeee.. Apa nak buat ? Dah mata pandang tempat lain , tangan kat tempat lain.. jadi gini la.. heeee…

7 ulasan:

  1. Hahaha.. Abg long boleh jalan gaya anak dara pingitan!

    BalasPadam
  2. hahaha...sure jln kepit...jgn marah ya...

    BalasPadam
  3. hahaha kesian qhalif jd mangsa.kikiki..comel je

    BalasPadam
  4. haha...dua2 kaki sekali masuk...aihh, macam mana la boleh jadi macam ni..hee

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009