Dapur Tanpa Sempadan...

Isnin, 22 September 2014

Bukan salah daddy !!

 

Ololooo.. dia ke yang pakai sendiri ??? Huhuh… tak pe tak peee… nak belajar.. gini la adatnya.. kan kan ? Hehehehe ..

Ok laa.. bukan dia yang pakai.. tapi daddy dia yang sarungkan.. Heeee.. Apa nak buat ? Dah mata pandang tempat lain , tangan kat tempat lain.. jadi gini la.. heeee…

7 komen :

Hanim Hashim berkata... [Reply to comment]

takpe aben, i feel you hehe :D

Sam Ahnad berkata... [Reply to comment]

Hahaha.. Abg long boleh jalan gaya anak dara pingitan!

zai jamilah adam berkata... [Reply to comment]

hahaha...sure jln kepit...jgn marah ya...

Mila Hilas berkata... [Reply to comment]

hahaha kesian qhalif jd mangsa.kikiki..comel je

Ezad Skytech berkata... [Reply to comment]

haha...dua2 kaki sekali masuk...aihh, macam mana la boleh jadi macam ni..hee

Nadia Johari berkata... [Reply to comment]

dah pandai dah pakai sndiri

Fiza Rahman berkata... [Reply to comment]

Style baru...ekekeke...

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI