Dapur Tanpa Sempadan...

Selasa, 30 September 2014

Header baru lagi !

 

Alhamdulilah.. Aku sebenarnya cukup suka gambar ni.. Gambar dari majalah Pa & Ma bulan September lepas .. Huhuh.. Nampak cam , mesra gituu.. huhu.. kan kan ? Tak eh ? Hurm.. tak kisah la.. hahaha ..

 

 

Ni bukan header sponsored tau.. Bayar gitu ! Simple jer .. Malas nak semak semak… Sapa buat ? Leh contact Isha Rulina' di Facebook eh.. heee.. Tapi harap sabar la.. Banyak job tuu.. huhu ..

9 komen :

Yan Ty berkata... [Reply to comment]

Kena cari masa fikirkan headar blog juga ni... hmmm cantik.. simple and neat

PeRdU cINta berkata... [Reply to comment]

Cantik header ni..lebih segar..alhamdulillah..

Noriza MiracleVitamins berkata... [Reply to comment]

nice sangat...bapa mithali gitu..isha rulina punya design ke?good job

mama ka0ri berkata... [Reply to comment]

Cool!!

Scha Nazri berkata... [Reply to comment]

Lagi kemassss!

Zamani Abe berkata... [Reply to comment]

cun dah, kalau dpt dikemah kemingkan lagi mungkin lagi cun.. jadikan vector ke

sinuha berkata... [Reply to comment]

Comel je header.. :)

Aza/Rin/Na berkata... [Reply to comment]

akak..suka..akak suka...!

Illya Farhana berkata... [Reply to comment]

Cantik...nampak hidup pic ni..

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI