Takut di jam 4 petang !

 

Setiap hari , aku doakan jam 5.30 petang cepat sampai .. Kalau pagi tu, ok lagi.. Zahra mudah tidur.. Qhaliff lak suka layan phonic video dan disusuli video feveret dia .. hingga jam 12 tengahari.. pastu dua dua lena.. Baru aku leh tarik nafas lega

Pagi pagi.. Zahra mmg suka wat muka cute..

Mai petang ? Perghhh..Kul 4 ke atas terutamanya .. Dua dua dah mula kepanasan bontot !

Photo

Tunggu mak diorang balik ! Dua dua nak susu original ! Tak kira la camana pon.. nak gak ! Hurmm.. Pening aku time ni ! Hahahaha.. Mengusung la dua dua.. Sorang tarik kaki.. sorang asyik berdukung .. hahaha ..

Masa masa gini , terus terang.. kena banyak istighfar..bersabar ! Kalau tidak , kita akan menyesal ! Hurmm..  Sebenarnya , lelaki mmg payah nak jaga anak kecil terutama yang masih menyusu.. Perghhh.. Kalau ada yang mampu jaga gitu , silalah respek dia.. Aku tak suh respek aku.. tapi yang berjaya tu.. Aku lom berjaya .. Huhuhu..

3 ulasan:

  1. Boleh histeria jika tidak ada kesabaran. Tergambar jelas difikiran saya camna keadaan Ben dikala jam 4 petang ke atas. Mau berselerak rambut, senget sebelah seluar, dengan gelagat anak-anak. Sabar ben, sabar.

    BalasPadam
  2. Tapi saya respect ngan BA. Tak semua lelaki boleh jadi Mr. Mama dan handle anak2 macam apa yg orang pompuan selalu buat.

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009


Dikuasakan oleh Blogger.