Zahra Nur Iman , 4 bulan !

 

Alhamdulillah .. esok Zahra dah masuk 4 bulan ! Peralihan bulan yang .. hurmmm.. mmg mencabar bagi aku ! Syukur aku dapat lalui walaupun mmg tertekan pada awalnya ! Silap sendiri gak sebab tak gunakan rahsia orang tua dulu dulu.. hehehe ..

Mesti ada yang tertanya , Qhaliff masa 3 bulan dulu camana ? Hehehehe.. Aku pun sebenarnya.. Lupa dah camana rupa dia 3 bulan dulu. Nasib baik ada blog dan entrinya !

IMAG1873-1-1_thumb1

Ni Qhaliff sewaktu 3 bulan (baca SINI ). Dan bawah ni , Zahra di usia 3 bulan ..

image

Waahh.. akan ada yang tanya , rambut dia mmg camtu ke ?? Ke Ben yang kasi pacak ? Atau tak cukur ke ??? Huk alohh… Kena repeat tulis ke setiap kali post ? Hahaha .. Cer baca dari awal Zahra lahir yakni 8.5.2014 ari tu.. Haaa.. sewonokkkkk .. mcm mcm cerita hadooo ..

Alhamdulillah.. dua dua membesar dengan sihat.. Terima kasih atas doa kalian … Syukur ada kawan kawan yang ikhlas nak berkawan dan mendoakan kesejahteraan kawan serta ahli keluarganya. Hanya Allah saja dapat membalas kebaikan kalian.

Esok , gi suntik 4 bulan .. Hurm…

6 ulasan:

  1. comel zahra. moga jadi anak solehah. :)

    BalasPadam
  2. Rambut limited edition tu..hehe..tak apalah yg penting sihat qhaliff and zahra..alhamdulillah..

    BalasPadam
  3. Semoga menjadi anak yg soleh .. Jaga bebaik anugerah Allah ni bro..

    BalasPadam
  4. besar dah zahra.. nanti sedar tak sedar dah setahun..

    BalasPadam
  5. Iras2 dua beradik ni.xleh tipu bukan sedara

    BalasPadam
  6. lebatnya rambut dia abg ben, ank saya rambut still makan bantal l, depan ada belakang botak hihi

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi. Tidak terkait dengan mana mana parti politik walaupun ada artikal berbaur politik secara ringan. Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog iaitu, Ben Ashaari. Saya tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli , sengaja atau tidak sengaja. Amaran dah diberikan. Sapa suruh tak baca !

Pendapat penulis tidak semestinya kekal. Boleh berubah bila ada maklumat tambahan yang punya bukti atau fakta yang lebih sahih.

Jika ada sebarang pertanyaan atau penambahbaikan , boleh hubungi saya melalui email.

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI

Blogger Sejak 2009