Zahra Nur Iman dah jadi anak dara ..

 

Olololo…. Sebijik mak dia ! Tang pipi laa .. Tang lain , wife sendiri akui dia serupa muka aku.. Hahahaha .. Terutama bila masam .. Hahaha.. Adeh..

Tak lama lagi masuk 5 bulan.. Tapi gaya dia dah jauh matang .. Jauh lebih cepat dari abang dia .. Patut la orang kata , anak perempuan ni cepat membesar dari anak lelaki .. Hurm..

Tapi apa yang aku nampak la.. Zahra ni bakal buli abang dia dan abang dia , akan jauh lebih sabar .. Hurm.. Harapnya Qhaliff dapat kawal adik dia nanti bila aku takde .. hurm..

Menutup aurat dari kecil yer .. Belajar dari skang.. Kang naya daddy dalam kubur.. huhu .. dah la daddy sendiri banyak dosa .. huhu ..

10 ulasan:

  1. eeeee pipi dia... comel giler.. geram nk cubit2.. huhu
    hai sudi singgah lah blog sy yg biasa2 ja. follower pon takdok lagi sob sob
    simataharicantik.blogspot.com

    BalasPadam
  2. cutenya.daddy tk tahu ke sekarang time tidur. mana zahra nk senyum.

    BalasPadam
  3. comellnya zahra,... mcm ni mcm kak zila. tpi rmbut tu mcm abg ben. hehe

    BalasPadam
  4. Salam ben. Kat mn beli tudung zahra tu? Comeii!!

    BalasPadam

Peringatan



Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.

Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal .

Terima Kasih ..

BEN ASHAARI